Home Petua Tips “Selalu Ameera yang ken4kan ibu, tapi ni dah terbalik”- Tel4tah comel Ameera...

“Selalu Ameera yang ken4kan ibu, tapi ni dah terbalik”- Tel4tah comel Ameera Khan dan ibu raih perhatian lagi

57
0

Personaliti media sosial, Ameera Khan atau turut dikenali dengan panggilan Little Miss Khan (LMK) sering sahaja mencuri tumpuan umum dengan gelagatnya di media sosial. Mana tidaknya, selain gayanya dalam berfesyen mendapat perhatian, kecantikan Ameera Khan juga selalu dipuji oleh ramai.

Ameera

Terbaharu adik kepada usahawan dan selebriti popular, Neelofa itu sekali lagi menjadi tumpuan dan kali ini menerusi akaun atas nama, noorkartini66 memaparkan gelagat dia bersama ibu, Datin Noor Kartini.

Perkongsian yang menunjukkan Ameera Khan bersama ibu tersebut bagaimanapun dengan pantas mendapat bermacam-macam reaksi di aplikasi, TikTok apabila mereka berdua sempat mengikuti trend video TikTok yang telah menjadi perhatian terdahulu.

Datin Noor Kartini dilihat cuba makan tangan anak perempuannya itu dan menggunakan sound yang rasanya sudah tidak asing lagi bagi pengguna aplikasi TikTok.

Walaupun begitu, hantaran terbabit membuatkan Ameera Khan menjadi perbualan hangat diruangan komen disamping dia juga menerima ribuan tanda suka oleh warganet.

Video

Ini kerana, Ameera Khan yang dilihat turut tercuit hati dengan gelagat ibunya itu mengundang kecantikannya menerima pujian ramai apabila dia tersenyum gembira dalam video yang dikongsikan tersebut.

Sebelum ini dia pernah meraih perhatian semasa ingin menyuap makanan kepada Jebat Jayden kerana gelak besarnya yang sangat kelakar.

Video

“Cantiknyaaa LMK”

Ameera

“Ameera be like apa apa la mama”

IMG_20220222_083949 Ameera

“Cantik sangat LMK ni… satu family semua cantik2”

IMG_20220222_084019

“Comey je Ameera”

IMG_20220222_084033

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.malaysiatime.me/

Previous article“Dia main order macam tu je..” -Suami Bergurau Dengan Isteri Suruh Ter4n Anak Semalam Juga Sebab Tarikh Cantik
Next articleHampir sebulan cer4i, Shila Amzah terima satu lagi berita baik

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here