Home Petua Tips Semakin Popular, Ramai Wanita Ajak Jaafar Onn Kahwin

Semakin Popular, Ramai Wanita Ajak Jaafar Onn Kahwin

52
0

Namanya kini semakin popular menerusi watak Tyson 2, syaitan dalam filem 18 Puasa Di Kampung Pisang, pelakon Jaafar Onn mengakui ada menerima pelawaan kahwin daripada beberapa wanita.

Menurut Jaafar, wanita yang mengajaknya kahwin daripada golongan janda dan anak dara. Bagaimanapun, Jaafar berkata dia letih untuuk memikirkan soal kahwin.

“Saya dah letih dan penat untuk fikir soal kahwin. Tidak tahulah samada hati saya dah tertutup sekarang. Tapi kalau Allah kata kahwin, kahwinlah saya nanti. Macam di studio masakan saya. Ada 50 orang datang belajar masak.

“Mereka bukan nak tengok saya mengajar, tapi sebaliknya ajak saya kahwin. Saya tanya kenapa nak kahwin dengan saya?,” katanya.

Pernah mendirikan rumah tangga pada 1983 namun bercerai selepas empat tahun, Jaafar merasakan dirinya sudah tua dan tidak pasti sama ada niat wanita tersebut yang mahu menumpang kesenangannya.

“Tidak tahulah kalau niat mereka nak tumpang harta saya. Tapi saya sendiri pun tak tahu samada saya kaya atau tak. Tapi hidup saya kais pagi makan pagi, kais petang makan petang juga,” katanya.

Dalam pada itu, Jaafat yang juga chef masakan mahu menghasilkan buku biografi mengenai kehidupannya.

“Kisahnya mengenai suka duka saya untuk tatapan generasi akan datang. Cuma masalahnya saya tak tahu berapa caj yang nak dikenakan.

“Saya cakap terus terang saya tak mahir berkenaan kos percetakan dan lain-lain. Takut nanti buku dah keluar cerita belakang tak habis-habis lagi.

“Jadi saya tak nak bebankan orang. Siapa yang nak bekerjasama sangat dialu-alukan. Kita duduk bercerita atau bahagikan hasil sama rata pun tak kisah,” katanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : Rotikaya

Previous articleGadis Perjelas Gambar Didkwa Jadi Spy Keluarga Atas Bvmbung Rvmah Masa Raya
Next articleChe Ta Sediakan 20 Pasang Baju Raya Tahun Ini

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here