Home Petua Tips Sempat Blushing, Gadis Sindr0m Down Terus Tarik Tangan & Dakap ‘Klon’ Jimin...

Sempat Blushing, Gadis Sindr0m Down Terus Tarik Tangan & Dakap ‘Klon’ Jimin BTS

97
0

Sudah pastinya ramai yang mengenali Cik Pia dan Bengah kan, dua beradik ini pernah tular dulu kerana si abang yang selalu memuatnaik video aktivitinya bersama adik kesayangannya itu.

Cik Pia iaitu adik perempuannya itu mempunyai Sindr0wn D0wn tetapi keluarganya tidak pernah membezakan kasih sayang mereka dan bahkan keluarganya sangat menyayangi Cik Pia dan melayan Cik Pia dengan penuh kasih sayang.

Baru-baru ini seorang jejaka yang bernama @Mr. Zach telah mencuri perhatian ramai apabila mr.zach telah membuat “prank celebrity” kepada Cik Pia. Apa yang menariknya beliau telah menggayakan dirinya seperti salah seorang ahli kumpulan BTS Korea memandangkan Cik Pia sangat meminati kumpulan tersebut.

Apabila Cik Pia melihat Mr.Zach terus dipeluknya kerana menyangka memang ahli kumpulan itu. Reaksi yang ditunjukkan membuatkan ramai yang terpegun. Bahkan Cik Pia menari keriangan kerana terlalu gembira mendapat kunjungan ahli kumpulan BTS itu.

Video:

Menjengah ke ruangan komen pula, biarpun bukan ahli kumpulan BTS yang betul tetapi usaha yang diberikan untuk menggembirakan seorang insan yang kelainan upaya dipuji oleh netizen.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok zacharychiah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :sinarviral

Previous article“Moga Allah Kurniakan Seseorang Yang Mampu Bahagiakan Daddy…,” – Ucap Kata Shakilla Khoriri Sempena ‘Bday’ Fizi Ali Bikin Ramai Tersentuh
Next articleNetizen harap jumpa ‘cleaner’ secantik Elizabeth Tan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here