Home Petua Tips Khir Rahman Sengaja Tunjuk Baik…?

Khir Rahman Sengaja Tunjuk Baik…?

232
0

Pelakon dan juga pengarah teater Korvpsi Dewan Senandung, Khir Rahman memohon agar tidak timbul t0hmahan bahawa dia sengaja ingin menunjuk baik apabila kembali bekerjasama dengan penerbit teater berkenaan, Fauziah Ahmad Daud atau Ogy meskipun pelakon itu belum melangsaikan hut4ngnya.

Khir berharap apa yang berlaku di antara dia dan Ogy itu dijadikan teladan.

“Pada mulanya saya tidak mahu jadikan hal ini sebagai ‘feed’, memadailah dengan hanya ‘story’ . Hari ini, saya mahu abadikannya di sini.

“Saya kira, ini boleh dijadikan teladan yang baik buat semua.. Mohon tiadalah yang akan membuat tohm4han bahawa saya ingin menunjuk baik ya. Saya pasti saya tidak sempurna pun.

“Terlalu ramai yang DM (mesej peribadi) menghargai ‘pengorb4nan rasa’ ini. Saya tak terjawab semua.

“Ya, bukan mudah seperti yang terlihat. Alhamdulillah kesyukuran saya panjatkan dan terima kasih buat semua yang mendoakan silaturrahim ini

“Saya percaya anda juga ada kata-kata yang baik untuk dikongsikan sama di sini,” tulisnya.

Khir berkongsi perkara terbabit di akaun Instagram miliknya.

Menerusi entri tersebut dia memuat naik keratan akhbar tentang kenyataannya yang bersikap professional apabila bekerja dengan Ogy serta mengenapikan isu yang berlaku sebelum ini.

Terdahulu, Ogy dilaporkan gagal melunaskan bayaran kepada tenaga produksi teater Korvpsi Dewan Semandung yang dipentaskan di Istana Budaya, Kuala Lumpur pada Februari lalu.

Bagaimanapun, Ogy kemudian tampil menjelaskan bahawa dirinya sedang berusaha mencari dana bagi melunaskan kesemua baki bayaran kepada kru produksi.

Ini pula luahan Ogy di Instagram

 

View this post on Instagram

Khir Rahman & Que Haidar Dua Aktor Hebat Malaysia Dan Bila Berlakon Bersama Mereka Apa Yg Saya Dapat? “JIWA + RASA” = “MAGIS” Ianya “SESUATU”.. #Repost @ctjasmina Hari ini babak berat mereka di dalam tele khas Pencipta Pegang Waktu- .. sebagai penulis skrip, apabila barisan aktor yang hidupkan watak watak sebegini, hilang penat lelah memerah fikiran mengarang cerita. Saya tahu mereka akan beri lebih dari apa yang ada di skrip dan mereka faham tafsiran maknanya.. – Kualiti kerja mereka sangat profesional. – Apabila di set penggambaran , ia satu tanggungjawab yang diamanahkan untuk mereka lakukan sehabis baik. – Alhamdulillah.. amat hargainya. . – Mereka di dalam tele khas aidiladha ‘pencipta pegang waktu’ di tv3. – Arahan Zainorhisyam(wak Dol). – Skrip sitijasminaibrahim. – selain mereka, Puteri Balqis, Jalil Hamid, Azman Hassan dan Haidin Nasir berperan bersama- . Nantikan ya.. – terbitan Primeworks & Gambo.tv – #penciptapegangwaktu #tv3

A post shared by Fauziah Ahmad Daud (@kak_ogy) on

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : GEMPAK

Previous articleAnak Minta Polis Penjar4kan Ibu Hanya Kerana ‘Sebuah Motosikal.’
Next article“Satu keluarga dia hidup mewah atas harta arw4h mak aku” – Sepupu Fatin Afeefa B0ngkar Kisah Keluarga

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here