Home Petua Tips “Sepanjang 16 Tahun, Saya …” – Digel4r Artis Gred A, Fasha Sandha...

“Sepanjang 16 Tahun, Saya …” – Digel4r Artis Gred A, Fasha Sandha Tak Pernah Lew4t Ke Lokasi Shooting

66
0

Pejam celik, sudah 16 tahun pelakon Fasha Sandha mengemudi kariernya sebagai anak seni. Sepanjang tempoh itu, pelbagai watak sudah digalas dan ternyata, Fasha kini merupakan selebriti yang berada dalam kelas tersendiri.

Mengenali Fasha atau nama sebenar Nur Fasha Sandha Hassan, 38, disiplinnya yang tinggi dalam menguruskan masa merupakan antara sebab dia masih lagi bertahan sebagai antara aktres gred A dalam kalangan peminat di Malaysia.

Bayangkan, sepanjang memulakan karier dan mencari rezeki dalam industri lakonan, tidak pernah sekalipun isteri kepada dramatis Aidil Aziz itu terlewat tiba ke set penggambaran.

“Alhamdulillah, saya tidak pernah lewat walaupun sekali sepanjang 16 tahun berkarier. Mungkin kerana saya bermula sebagai seorang model. Ketika itu, kebanyakan kerja bermula sekitar 4, 5 pagi. Orang sedap tidur kami sudah mula betugas.

“Jadi, mungkin sudah terbiasa dan terbawa-bawa sampailah sekarang. Saya suka bermula awal pagi. Walaupun saya pulang lewat macam mana pun, saya tetap akan bangun awal,” katanya kepada Gempak.

Fasha ditemui pada majlis memperkenalkan dirinya sebagai duta atau pengguna setia produk kesihatan Gebu Glow di ibu kota semalam.

Menurut Fasha, dia juga cuba menurunkan tabiat positif itu kepada adiknya, Elisya Sandha yang juga seorang pelakon.

“Saya selalu nasihatkan adik saya supaya sentiasa menjaga disiplin sebab kalau apa-apa berlaku, nama saya juga yang akan terjejas.

“Saya juga tegaskan kepada Elisya supaya tidak berlagak diva di set penggambaran dan sentiasa baik dengan kru. Kalau ada rezeki lebih, belanjalah mereka makan. Hal ini bukan sahaja memudahkan kerja, malah ia merupakan resipi untuk disenangi oleh orang di sekeliling,” katanya lagi.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.sinarviral.kini.blog/

Previous articleMakin Pnas Selepas Mawar Tanya Maryam Sendiri Kenapa Maryam Alone, Maryam Sad Ke?
Next articleDulu Nikah PKP, Aafiyah Tak Lepas T4ngan Iring Pengasuh Sanding Teng4h S4rat

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here