Home Petua Tips “Setep3k Kena…”- Alif Satar ‘S0und’ DSV Sibuk Ulas Nyanyian Iqbal

“Setep3k Kena…”- Alif Satar ‘S0und’ DSV Sibuk Ulas Nyanyian Iqbal

61
0

Nampaknya gimik-gimik di program Big Stage musim ke-3 terlihat agak berhasil walaupun dari sisi negatif. Selain daripada kemunculan Dato’ Seri Vida yang ditugaskan menjadi Ptesiden Netizen dengan membaca komen-komen dari ruangan Twitter, kehadiran peserta ke-12 turut mengejutkan banyak pihak.

Pihak penganjur telah memanggil Iqbal Zulkefli untuk sama-sama bersaing di pentas Big Stage musim ini walaupun nyanyiannya malam tadi benar-benar membuatkan pihak juri tetap pening kepala.


Kena sound macam tu je

Walaupun juri-juri sukar memberikan markah dan komen untuk persembahan pemuda itu, Dato Seri Vida dilihat begitu teruja memberikan komen dengan menyatakan bahawa nyanyian Iqbal sangat baik dan sedap didengar.

Susulan daripada keterujaannya memberikan komen, pengacara program tersebut, Alif Satar telah kembali mengingatkan DSV tentang tugas sebenarnya iaitu sebagai Presiden Netizen dimana hanya perlu membaca komen-komen yang dikongsikan oleh warganet di Twitter.

“Presiden Netizen, sebenarnya tugas Presiden Netizen cuma baca Twitter je, tak perlu bagi komen pun. okay, terima kasih” kata Alif dalam nada ketawa.

 

Tindakan spontan Alif yang memotong komen yang diberikan oleh DSV kepada Iqbal untuk memberi laluan kepada juri tetap mengulas persembahan tersebut telah mendapat sokongan ramai.

Rata-rata bersetuju dengan apa yang dilakukan pengcara tersebut kerana sentiasa mengingatkan tugas juri agar tidak ada sebarang pencanggahan dan membuang masa dengan perkara-perkara yang itdak perlu di dalam program itu.

Bagus, kena sentiasa ingatkan juri

You win bro!

Steady je Sound DSV

Untuk makluman, Ahmad Iqbal Zulkelfi telah mendapat kedudukan kedua terendah selepas Megat Rahim yang tidak dapat membuat persembahan susulan dijangkit1 c0v1d-19.

Iqbal menjadi peserta ke-12 dan para juri serta penonton tidak tahu akan kejutan yang dibuat oleh pihak penganjur para minggu pertama Big Stage musim ke-3 ini.

Sumber:Instagram officialhlive, TikTok @bungabunga_64, Twitter

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.applehijau.com/

Previous articleUsop Menyanyi Di Pelamin, Isterinya Cantik Jadi Bualan Warganet
Next articleShidee terj4tuh dari skuter elektrik ketika hendak ke surau

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here