Home Petua Tips Sharifah Rose gelak besar di Melodi gara2 soalan Elly Mazlein, “Kantoi sudah...

Sharifah Rose gelak besar di Melodi gara2 soalan Elly Mazlein, “Kantoi sudah dik…”

53
0

Rancangan Melodi kelmarin menyebabkan nama Sharifah Rose antara yang menjadi sebutan ramai dengan tular di media sosial. Ini kerana, dia dilihat hadir di rancangan tersebut menerima soalan mengenai pelakon, Redza Rosli.

IMG_20220214_080402

Umum diketahui, drama gandingan Sharifah Rose bersama Redza Rosli berjudul Kekasih Hati Mr Bodyguard cukup mendapat sambutan peminat mereka.

Selain jalan cerita dan lakonan, keserasian pelakon Sharifah Rose dengan pelakon yang sudah dikenali ramai itu menjadi perhatian sekali gus mencetuskan ramai yang ingin mereka benar-benar bercinta di dunia realiti pula.

Malah terdahulu Sharifah Rose dan Redza Rosli sering tular dengan bermacam-macam reaksi senang peminat terhadap mereka. Namun nampaknya sekali lagi kedua-dua pelakon kacak dan jelita itu menjadi bualan.

Elly Mazlein yang dilihat menjadi pengacara Melodi bertanyakan bila kali terakhir Sharifah Rose mesej Redza Rosli dan lebih menariknya dia perlu memakai satu alat yang popular di tangannya.

Sharifah Rose bagaimanapun tidak dapat menahan ketawanya selepas itu manakala menjengah ke komen-komen yang ditinggalkan buat pelakon jelita itu, rata-ratanya terhibur dengan reaksi Elly Mazlein terhadapnya dan dalam pada itu, peminat turut mengusik Sharifah Rose di ruang komen.

“Ayok.. kantoi”

Rose

“Kantoi sudah dik”

IMG_20220214_080440

“Hahaha…”

IMG_20220214_080500Rose

Tunggu dulu, anda pasti tidak ingin ketinggalan untuk baca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.slambermedia.bbn.my/

Previous articleDulu & Selamanya, Aliff Syukri Rupanya Peminat Kumpulan Inteam – “Saya Berangan Nak Jadi Artis Nasyid..”
Next articleLama Berdiam Diri, Akhirnya Sharifah Amani Muatnaik Gambar Bersama Kekasih Hati? Siapa Gerangan Bertuah..

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here