“Siap Menguap Lagi Kalau Aku Tak Rilex Dah Tu.” – Lelaki Tenang Hantar Parcel Depan Anj1ng

Kerja sebagai penghantar kurier ini memang ber1siko. Yang paling berisiko adalah apabila barang yang nak dihantar itu kena hantar ke rumah yang mempunyai anj1ng penjaga. Kalau silap langkah tak terhantar barang tersebut.

Ini lah yang terjadi pada seorang lelaki penghantar barang untuk syarikat J&T yang sedang menghantar barang kepada pemilik sebuah rumah yang mempunyai beberapa ekor anj1ng penjaga yang jinak.

Video tersebut mendapat beribu tontonan dan komen yang semuanya memuji anj1ng itu yang sungguh jinak. Anji1ng tersebut memang dilatih untuk menjaga kediaman apabila pemilik rumah tiada di rumah.

Mungkin menunggu terlalu lama sehingga nampak muka penghantar barang yang lama menunggu, dia meletakkan bungkusan tersebut di atas pagar dan berlalu pergi.

Video:

Walaupun begitu, anj1ng itu tidak menyerang atau mencederakan orang yabg hantar barang tu. Ramai yang komen mungkin juga kerana anj1ng tu semua dah kenal dengan orang tu.. apa pun syabas diucapkan kerana menjalankan tugas dengan baik walaupun dikelilingi oleh banyak penjaga. hihihi.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.keramatviral.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*