Home Petua Tips Sit1 K4ssim Disiasat P0lis

Sit1 K4ssim Disiasat P0lis

267
0

KUALA LUMPUR – Peguam dan aktitivis kontr0versi, Siti Zabedah Kasim memaklumkan sedang disiasat polis berhubung
kenyataannya baru2 ini.

Beliau juga dikenali sebagai Siti Kasim memaklumkan perkara tersebut melalui hantaran di laman Facebook miliknya.

Meskipun tidak menyatakan berkenaan siasatan tersebut namun, dipercayai ianya berkaitan dengan kenyataannya sebelum ini yang berkaitan dengan penutupan sekolah tahfiz.

“Nampaknya sama seperti orang lain sesiapa yang mempersoalkan PIS (PAS) akan dipanggil oleh Bukit Aman. Saya salah seorang daripadanya. Hannah Yeoh (ahli parlimen Segambut) seorang lagi,” tulisnya di Facebook petang tadi.

Pada 26 Mei lalu Siti menyelar cadangan Pas untuk mengantung penjualan ar4k ekoran peningkatan kes yang melibatkan pemandu mab4k.

Menurutnya peningkatan kes tersebut disebabkan sikap tidak bertanggungjawab mereka yang mengambil minuman berak0hol itu.

“Alkohol itu bukan masalah. Tapi peminum yang tidak bertanggungjawab itulah punca masalah sebenar. Begitu juga dengan isu yang melibatkan sekolah tahfiz. Masalahnya adalah disebabkan oleh pihak pengurusan sekolah.

“Kamu (Pas) mahu mengh4ramkan alk0 h0l hanya kerana menepati kehendak anda, kalau begitu har4mkan juga sekolah tahfiz yang telah menyebabkan banyak masalah terhadap anak kecil yang tidak berdosa,” katanya melalui laman Facebook sebelum dipadam.

Sumber : suaratv

Previous article“Berk4rban ny4wa” – Tak Fikir Risiko, Cucu Bagi CPR Cuba Selamatkan Nenek Dari Covid-19 Buat Kali Terakhir
Next articleDexamethasone berhasil ubati pesakit Covid-19

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here