Home Petua Tips “Suami Emma Tak M4rah Ke?”- Alvin Chong Kongsi Gambar Bersama Emma Maembong,...

“Suami Emma Tak M4rah Ke?”- Alvin Chong Kongsi Gambar Bersama Emma Maembong, Cecah Tontonan Lebih 1 Juta

77
0

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh selebriti tanah air iaitu Alvin Chong yang kini menjadi bualan ramai apabila beliau berkongsikan kisah beliau dengan selebriti disukai ramai iaitu Emma Maembong baru baru ini di aplikasi Tiktok.

Perkongsian tersebut menjadi sangat hangat apabila ramai mempersoalkan bagaimanakah perasaan suami Emma kerana Emma sudah pun berumahtangga dan mempunyai cahaya mata bersama suami beliau.

Difahamkan, perkongsian Alvin baru baru ini adalah untuk menghargai kehadiran Emma dalam hidupnya sepanjang beliau bergelar artis dan Emma Maembong merupakan rakan artis wanita yang beliau paling rapat dan selesa. Beliau dan Emma pernah berganding sekali dalam beberapa buah drama bersiri dan ramai yang suka akan ‘chemistry’ mereka ketika berlakon.

Beliau mula rapat dengan selebriti wanita tersebut apabila beliau digandingkan sekali dalam sebuah drama bersiri yang ditayangkan di astro beberapa tahun lepas. Kini, beliau sangat bersyukur mempunyai rakan artis seperti Emma Maembong yang faham akan keadaan beliau ketika sedang bekerja.

Video:

Perkongsian Alvin Chong tidak mempengaruhi sesiapa kerana suami Emma mempunyai satu sifat dimana beliau tahu Emma sedang bekerja dan mempunyai rakan artis yang banyak.

Emma yang begitu rapat dengan semua artis itu tidak menjadi masalah untuk suami beliau malah beliau difahami dan tiada rasa cemburu sedikit pun terhadap Alvin Chong. Semoga hubungan persahabatan antara Emma Maembong dan Alvin Chong kekal dan tiada permusuhan berlaku..

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :www.sinarviral.kini.blog/

Previous articleJari kecut kena air, Jebat Jayden ‘stress’, meng4du tangan jadi ‘ros4k’
Next articlePakai Baju Tidur Batman Masa Sahur, Suami Redha Sakan Kena ‘Bahan’ Dengan Ipar

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here