Home Petua Tips “Suami I Ada Sekali x ..?” Suami Lana Nordin Wakil Sabah Main...

“Suami I Ada Sekali x ..?” Suami Lana Nordin Wakil Sabah Main Bola T4mpar, Tapi Resp0nd Rita Rudaini Pulak Jadi Perhatian

64
0

Pelakon Lana Nodin menyeru orang ramai untuk memberikan sokongan terhandal suaminya, Mohd Daud McKienzie yang menyertai Liga Bola Tampar Malaysia mewakili negeri Sabah.

Menerusi laman sosial Instagram, Lana berkongsi foto suaminya ketika beraksi menentang pasukan Putrajaya pada malam tadi.


“Jom support tengok volleyball live di Astro Arena 801 sekarang. My hubby @david_mckienzie bermain untuk pasukan Sabah,” tulis Lana di ruangan kapsyen.

Namun komen Rita Rudaini turut jadi perhatian ramai apabila bertanyakan adakah “suami” nya turut berada di sana,

Menerusi platform TikTok pula, seorang pengguna berkongsi aksi hebat Daud di siaran langsung perlawanan bola tampar pada malam tadi.

Daud yang merupakan bekas pemain bola t4mpar Amerika Syarikat di sukan Olimpik mempamerkan persembahan yang cemerlang yang menyaksikan mereka menewaskan pasukan Putrajaya untuk menempah tiket ke perlawanan akhir menentang Selangor pada malam ini.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata wargamaya sangat kagum melihat servis hantaran bola yang dilakukan Daud cukup bertenaga.

Sumber:Instagram Lana Nordin

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.dnq.pw/

Previous articleBella Dally Jar4ng Kongsi Gambar Bersama Suami, Akhirnya Tuan Badan Tampil Beri Penjelasan!
Next article“Lain Benar Lofa Sekarang,” Baru Je Nelofa Habis P4ntang, Sekali Ada Benda Yang Netizen Perasan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here