Home Petua Tips Suami ‘Pr4nk’ Isteri Bagi Rantai Getah, Rupanya Suami Juga Kena ‘Pr4nk’ Bikin...

Suami ‘Pr4nk’ Isteri Bagi Rantai Getah, Rupanya Suami Juga Kena ‘Pr4nk’ Bikin Dek4h

64
0

Selalunya apabila tiba hari ulang tahun perkahwinan atau hari jadi seseorang yang istimewa untuk kita, hadiah merupakan salah satu kemestian yang perlu diberikan. Ianya tidak lengkap jika kita tidak menghadiahkan sesuatu kerana hadiah itu seperti penghargaan kepadanya.

Sebuah rakaman video telah tukar di media sosial aplikasi Tik Tok mengenai satu pasangan yang sedang menyambut hari ulang tahun perkahwinan mereka tetapi masing- masing membuat “pr4nk” iaitu menghadiahkan kepada satu sama lain hadial palsu.

Di dalam rakaman video yang dikongsikan ini, lelaki itu dilihat sedang memakaikan hadiah kepada isterinya tetapi sebenarnya rantai yang ingin dihadiahkan itu adalah “rantai getah” yang diperbuat daripada getah. Dengan muka yang teruja si Isteri menunggu tetapi mendapat rantai getah rupanya.

Selepas “pr4nk” si isteri, si suami pula turut mendapat kejutan iaitu si isteri telah menghadiahkan sebuah telefon bimbit kepada suaminya tetapi apabila si suami membukanya, rupanya ianya hanyalah sebuah kotak telefon dan buku manual penggunaan phone di dalamnya. Masing2 memang cara tersendiri untuk menbahagiakan pasangan mereka.

Video:

Menjengah ke ruangan komen pula ramai netizen turut sama tergelak melihat gelagat masing-masing dengan hadiah istimewa mereka tetapi sebenarnya kedua-dua mereka turut menjadi mangsa di dalam “pr4nk” tersebut.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok combinstagram

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :http://www.sinarviral.com/

Previous article“Jeles la Iqbal nanti..” -DSV Pilih Influencer Kacak Jadi PA, Bayar Gaji RM10,000 Sebulan
Next articleHikmah mek Kelantan rajin solat di kedai, majikan terbuka hati ucap syahadah… siap pilih nama YB sebelum sah jadi suami isteri!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here