Home Petua Tips “Sudah Bergelar Ibu”Ain Edruce Timang An4k Perempvan

“Sudah Bergelar Ibu”Ain Edruce Timang An4k Perempvan

51
0

Tahniah diucapkan kepada pelakon dan pengacara Ain Edruce yang selamat melahirkan cahaya mata sulung pada jam 1.30 pagi semalam.

Menurut Ain, bayi perempuan seberat 2.79 kilogram (kg) itu dilahirkan secara normal di sebuah pusat perubatan di Subang Jaya, Petaling Jaya. Ain berkata pada awalnya dia meneka bakal menimang anak lelaki, namun tekaan suaminya tepat dia akan melahirkan anak perempuan.

“Pada mulanya, Ain meneka bakal dapat anak lelaki. Suami pula menebak anak sulung kami perempuan.

“Nampaknya, tekaan suami betul. Biar apa pun, saya dan suami menyambut tanda cinta kami ini dengan penuh kesyukuran,” katanya kepada BH Online.

Dalam pada itu, Ain berkata dia tidak sangka akhirnya sudah bergelar ibu. Kata Ain lagi, dia berharap kehadiran cahaya mata itu dapat menyerikan lagi rumah tangga mereka.

“Bila cakap saya sudah jadi ibu, terasa macam di awang-awangan. Semestinya saya dan suami mengharapkan rumah tangga diserikan dengan kehadiran cahaya mata sulung.

“Diharapkan tanggungjawab baharu ini dapat saya pikul sebaik mungkin… Insya-Allah. Syukur proses kelahiran anak sulung kami dipermudahkan,” katanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.dnq.pw/

Previous articleMakan Lemang Sampai Terk0y4k Selvar Raya..Almy Nadia Buat Netizen Kering gusi
Next articleSudahlah Bisnes Baju ‘Laku Keras’… Wanita Ini Bertuah Suami Hadiahkan Kereta Mercedes Putih Pula!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here