Home Petua Tips Sudah Kur4ng ‘Berdrama’, Sharifah Sakinah T4mpak Lebih M4tang Setelah Ulang Tahun Ke-32

Sudah Kur4ng ‘Berdrama’, Sharifah Sakinah T4mpak Lebih M4tang Setelah Ulang Tahun Ke-32

58
0

“Wah kinah you looks good these day lah😅😍”

Umum mengetahui bahawa pelakon wanita ini sering mengund4ng kec4man dan kontroversi menerusi gambar-gambar yang dimuat naik olehnya di akaun Instagram mahupun laman sosial.

Pelakon Sharifah Sakinah atau lebih mesra dipanggil Sakinah sering ditempel4k kerana dikatakan tidak sensitif dengan pandangan masyarakat dengan berimej s3ksi biarpun dirinya mempunyai al4san tersendiri.

Namun sebelum ini, ramai yang mengh3ntam tindakannya itu dan meminta beliau untuk lebih prih4tin ketika ingin berkongsi seb4rang gambar.

Walau bagaimanapun, setelah sekian lama ‘meny3pi’  dan dikatakan kini berada di luar negara bersama tunangnya Michael Hansen, terbaharu Sakinah telah memuat naik gambar  semperna ulang tahun kel4hiran dia dan pasangan kekasihnya.

Sakinah dan tunangnya, Hansen dilihat bagaikan ‘m4gnet’ dalam memupvk perhubvngan cinta sejak awal percintaan lagi.

Menjengah ke laman Instagram milik tunangnya, Hansen juga ada berkongsikan ucapan kel4hiran buat kek4sihnya dalam bentuk video mesra mereka bersama.


Video ucapan yang dikongsi Haisen itu menggambarkan betapa bahagiannya setiap detik yang diluangkan bersama Sakinah selain mengakui bahawa tunangnya itu sering membuatkan dirinya tersenyum.

Mereka juga tidak begitu lama mencari titik kes3rasian, sekali gus memutuskan untuk mengakhiri perhubvngan dengan fasa perkahwinan tahun ini, setelah meng1kat t4li pertunangan pada penghvjung tahun 2020.

Menurut sumber laporan Berita Harian, Sakinah meny1fatkan bakal suaminya itu amat menyenangkan dan m4tang dalam melayari perhvbungan.

“I dont know, Kinah makin cantik bila dia tak bawak muka sebeban dengan heavy depress, Eyebag kurang. She’s going to be good out there. More better”

Rata-rata warganet turut meny4ksikan perubahan yang men4mpakkan s1kap selebriti ini sedikit mat4ng dan berseri kerana kur4ng meraih ‘drama’ seperti yang sering dilakukannya sebelum ini menerusi apa-apa yang dikongsi.

Meskipun spekulasi mengenai tarikh berkahwinannya yang digembar-gemburkan sebelum ini bakal diadakan pada tarikh yang sama pada hari jadi pasangan ini namun sehingga 28 Mei, masih tiada sebarang perkh4baran lanjut berkenaan majl1s perkahwinan mereka.

Diharapkan semua yang dirancang berjalan dengan lancar, apa-apa pun happy birthday Sakinah dan tunang!

Semoga ada berita baik daripada mereka berkenaan pengvmuman tarikh perkahwinan ya.

Ditulis Oleh: Puteri Haideera Zuraidi

Sumber: Instagram Sharifah Sakinah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : hotfm

Previous article“Tinggal K0men di IG Yonnyboii,” Zynakal Ditudvh Hiina Budaya Sarawak?
Next articleDagu terbelah ikut ibu, kecantikan Wafariena jadi bualan peminat

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here