Home Petua Tips Suka Bertukar Dvka, Bapa Pengantin Perempuan Meningg4l Selepas Majlis Nikah Anak

Suka Bertukar Dvka, Bapa Pengantin Perempuan Meningg4l Selepas Majlis Nikah Anak

65
0

Jodoh, aj4l dan mavt sememangnya rahs1a Allah S.W.T. Siapa s4ngka, dalam kita gembira menyambut orang baru dalam keluarga, ada yang harus pergi meningg4lkan semua pada hari yang sama.

Perkara itu diceritakan sendiri seorang photographer yang sepatutnya mengambil gambar pada majlis pernikahan satu pasangan pengantin.

Menurut @norchafieqahazri, majlis kahwin yang sepatutnya diadakan bertukar majlis tahl1l apabila bapa pengantin perempuan meningg4l dunia seusai pulang dari majlis pernikahan di pejabat agama.

Pengantin tak sempat bergambar

Menurut photographer itu lagi, bapa kepada pengantin perempuan dilihat agak pen4t ketika pernikahan anaknya dan tidak dis4ngka, pulang dari pejabat agama Allahyarham meningg4l dunia.

Tambahnya, tiada langsung gambar diatas pelamin selepas pernikahan kerana berita s3dih yang diperoleh benar-benar menyent4p kegembiraan tersebut.

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan komen dengan mengucapkan salam takz1ah kepada keluarga Allahyarham diatas khabar dvka tersebut.

Ada juga diantara mereka berkongsi kis4h yang sama ketika majlis perkahwinan dan terp4ksa menukar majlis kepada bac4an tahl1l serta yassin

Sumber: TikTok @norchafieqahazri

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Previous article“Pakai Baju Putih Habis La Kena Lumpur,” – Nabila Razali Cuci Rumah M4ngsa Banjir, Netizen Fokus Dengan Penampilan
Next articleIsteri pertama minta suami carikan seorang madu sebagai peneman, reda akhirnya dapat 3 orang – “Wife kedua BFF saya”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here