Home Petua Tips Syura Badron kembali bergel4r isteri , Sembilan tahun jadi ibu tungg4l

Syura Badron kembali bergel4r isteri , Sembilan tahun jadi ibu tungg4l

66
0

SEMBILAN tahun bergelar ibu tunggal, penyanyi Syura Badron selamat bergelar isteri kepada jejaka pilihannya pada pukul 12.30 tengahari, Sabtu di Masjid As-salam, Puchong Perdana.

Isteri kepada penyanyi Lan Solo yang juga rakan balk Syura, Shila Razlan mengesahkan berita gembira tersebut dan turut menaflkan penyanyi itu berkahwin dengan suaminya.

“Syura sah bergelar isteri sekitar pukul 12.30 tengahari tadi. Selepas hampir sembilan tahun bergelar ibu tunggal kepada tiga orang anak, akhirnya dia menempa kebahagiaan.

“Alhamdulillah… saya ucapkan tahniah buat Syura dan suami yang dinikahkan di Masjid As Salam Puchong. Dia berkahwin dengan jejaka pilihan, bukannya Lan Solo.

“Terima kasih Ya Allah untuk perjalanan panjang yang membahagiakan untuk sahabat dunia akhirat saya ini. Syura layak untuk mendapat semua kebahagiaan ini,” kata Shila kepada mStar.

Terdahulu Lan Solo memuat naik foto bersama Syura di sebuah masjid dengan melahirkan rasa syukur sehingga menimbulkan persoalan dalam kalangan netlzen dan rakan selebriti yang beranggapan mereka berkahwin.

Menurut Shila, dia belum dapat berkongsi butir lanjut mengenai identiti dan status suami Syura untuk memberi ruang kepada empunya badan untuk mengumumkan khabar gembira itu sendiri.

Syura akan kongsi butiran lebih lanjut mengenai suaminya nanti.

“Saya sendiri belum dapat berbual panjang bersama Syura, jadi tidak pasti butir mana yang boleh dikongsikan atau tidak. Pastinya Syura akan memuat naik perkongsian di Instagramnya tidak lama lagi.

“Syura dan suami sudah lama berkawan…Alhamdulillah, semuanya dipernnudahkan,” kata Shila.

Untuk rekod, Syura dan bekas suaminya iaitu Mohd Fadhly Md Yassin berpisah pada Ogos 2015 selepas sembilan tahun mendirikan rumah tangga.

Hasil perkahwinan pasangan itu dikurniakan tiga orang anak iaitu Nurul Dania Irdani, 13, Nurul Qaisara Sofia, 11, dan Muhammad earl Aryan, 9.

Sumber : mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.mediamalaysia.cc/

Previous articleAthisha Khan Sah Bergelar Isteri , Rupanya Suaminya Bkan orang Calang2
Next articleWaj4h Cantik Isteri J4di ViraI, Ini Kata2 Yassin- “Nikmatilah Waktu Sekarang Ni”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here