Home Petua Tips “Tahniah…”- Cantik berbaju pengantin, netizen tanya Hawa Rizwana nak kahwin?

“Tahniah…”- Cantik berbaju pengantin, netizen tanya Hawa Rizwana nak kahwin?

61
0

Penyampai berita terkenal, Hawa Rizwana seringkali menjadi perhatian ramai diruangan media sosial miliknya apabila dia juga dikagumi tentang kepandaiannya dalam pendidikan.

Terdahulu, Hawa juga pernah tular berikutan wajahnya yang dikatakan saling tak tumpah seperti selebriti, Neelofa sehingga peminat acap kali tertukar melihatnya di ruangan Instagram.

Selain penyampai berita, Hawa juga dilihat menjadi model bagi jenama-jenama mewah sekali gus membuatkan dia sering mendapat perhatian ramai.


Pun begitu, terbaru pula Hawa Rizwana membuatkan peminat dan pengikut di ruangan Instagram tertanya-tanya adakah dirinya akan menamatkan zaman bujangnya berikutan satu hantaran video.

Dalam rakaman memaparkan dia begitu jelita memakai beberapa koleksi baju pengantin sehingga kecantikannya itu juga menerima pujian ramai di posting.


Sementara itu, ruangan komen juga Hawa Rizwana menerima ucapan tahniah namun sepertinya ia sekadar video throwback disaat dia menjadi model bagi satu jenama baju pengantin dan perkongsiannya dengan lagu berjudul Love Me Like You Do itu turut mendapat ribuan tontonan ramai.

“Kak Hawa nak kahwin dah??”

HawaHawa

Kecantikan Hawa juga membuatkan rata-rata diruangan posting memberikan pujian terhadapnya dimana dia turut menerima ribuan tanda suka daripada peminat dan pengikutnya.

“Cantiknya Hawa…”

IMG_20210520_112559HawaIMG_20210520_112655

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : HCL

Previous articleMak ayah pos1tif Cov1d-19 dibawa ke Maeps 1 Syawal… anak menangis abah usahakan sesuatu tak dijangka dari dalam bas cermin gelap
Next articleShuhaimi Lua tak paksa artis promosi drama di IG… isu bayaran murah kena pandai ‘nego’ – “Ada pihak produksi tak kenal pelakon lama”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here