Home Petua Tips Tahniah! Natasha Hudson Kahwin Kali Kelima

Tahniah! Natasha Hudson Kahwin Kali Kelima

65
0

Dalam diam, pelakon Natasha Hudson dikhabarkan selamat berkahwin buat kali kelima dengan pilihan hati yang dikenali dengan nama Jay Jasmin.

Ucapan selamat pengantin baru

Menerusi hantaran di Instagram Stories, Natasha, 39, memuat naik semula gambar (repost) yang memaparkan foto sepanjang majlis pernikahan yang berlangsung pada hari Ahad.

Sedondon mengenakan busana berwarna peach, Natasha atau nama sebenarnya Natasha Liana Hudson tersenyum manis di sisi suami.

Entri tersebut turut dipenuhi dengan ucapan daripada kenalan rapat yang mendoakan agar mahligai yang dibina ini berkekalan hingga akhir hayat.

Tahniah kakak

Sementara itu, adik kepada Natasha iaitu Tania Hudson turut berkongsi gambar kakak dan abang iparnya di Instagram (IG).

Dengan ucapan ringkas, Tania mengucapkan tahniah kepada pasangan dua sejoli itu.

Sebelum ini, Natasha berkahwin dengan Mohd Faiz Mohd Raih, namun rumah tangga mereka hanya bertahan empat bulan pada 2006.

Kemudian, perkahwinan bersama Datuk Shahrin Zahari pada Julai 2007 juga tidak berpanjangan apabila hanya bertahan selama dua tahun. Hasil perkahwinan keduanya itu, Natasha dan Shahrin dikurniakan seorang anak perempuan, Neesa Helena.

Pada Oktober 2018, Natasha mengakui telah berc3rai dengan bekas suaminya, Carleed Khaza yang dinikahi pada 15 April 2012 buat kali ketiga. Hasil perkahwinan tersebut mereka dikurniakan dua cahaya mata, Naeema Kalila dan Faatimah.

Sekali lagi jodoh tidak panjang, menerusi perkahwinan keempat Natasha mendedahkan dia sudah ber3erai dengan Noor Nashriq Sekarnor pada tahun 2019.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.sinarviral.kini.blog/

Previous articleKain hilang selepas balik sekolah, gelagat murid perempuan ini buat ramai netizen terhibur
Next articleRis4u tak boleh survive, doktor kata jangan terlalu berharap… bayangkan dvgaan ibu berp4ntang ini tanpa bayi di sisi, yang pasti tidak mengalah!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here