Home Petua Tips Tak Ada Masa Scene Joget Suami, DS Shahida Akui Sempat 4 Hari...

Tak Ada Masa Scene Joget Suami, DS Shahida Akui Sempat 4 Hari Tak Bertegur

73
0

USAHAWAN kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri dikecam netizen apabila memuat naik video muzik lagu raya terbaharunya berjudul Kelepok Raya. Usahawan sensasi, Datuk Seri Aliff Syukri ditegur dan disifatkan tidak menghorm4ti bulan Ramadan dengan tarian yang seakan agak melampau itu.

Walaupun sudah beberapa minggu berlalu tetapi masih ramai yang mempersoalkan berhubung tarian dan penggunaan penari yang dilihat keterlaluan sehingga ibu DS Syukri sendiri iaitu Bonda rozita sudah membawa diri dan berangkat ke Mekah untuk menunaikan umrah.

Sementara itu, isterinya iaitu DS Shahida juga memberitahu bahawa beliau juga sudah puas menasihati suaminya itu sampaikan mereka juga pernah bermasam muka dan berg4duh sehingga beberapa hari disebabkan keputusan suaminya itu yang inginkan video muzik yang sebegitu.

Menurut DS Aliff Syukri pula, ianya adalah mengikut “kemahuan” masyarakat yang menginginkan lagu dan video muzik yang mempunyai kelainan. Selain itu DS Aliff Syukri juga menyatakan dirinya harus bersaing dengan penyanyi yang sempurna dari segi vokal dan video muzik yang lain dari yang lain adalah satu kelainan untuk mendapat tontonan dari netizen.

Bila ditanya samada dirinya sudah mengaku insaf tetapi masih melakukan aksi sebegitu, DS Aliff berkata yang asalkan dirinya tidak memaparkan aksi yang tidak “sen0noh”, ianya tidak menjadi masalah dan isu insaf tidak harus dibangkitkan.

Video:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :sinarviral

Previous articleTangan mengg1gil selak kain k4fan ibu, wanita ini berlari ke kvbur t4kut tak sempat tatap wajah arw4h…
Next article“Berapa Hari Je Mak Nak Raya…” – Ibu Achey Men1ngg4l Dvnia

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here