Home Petua Tips Tak Marah Cuma Suara Memang Tinggi, Video Kanak Kanak Berniaga Tarik Perhatian...

Tak Marah Cuma Suara Memang Tinggi, Video Kanak Kanak Berniaga Tarik Perhatian – ‘Nak Beli Pun Rasa Takut Ni’

85
0

Nada seorang kanak-kanak yang seolah-olah ‘marah’ ketika sesi jual beli dilakukan walaupun sebenarnya tidak, tular di aplikasi TikTok dan dikongsi oleh seorang lelaki dikenali sebagai Sapik.

Video pendek dikongsi memaparkan ‘kepetahan’ seorang kanak-kanak lelaki yang cuba mempromosikan beberapa menu makanan termasuklah roti john, murtabak dan kuih di hadapan sebuah kedai makan.

Video:

Apa yang menarik perhatian orang ramai apabila nada yang digunakan oleh kanak-kanak ini seolah-olah dia sedang marah namun pada hakikatnya sama sekali tidak.

Komen Netizen:

Bukan itu sahaja, kanak-kanak ini turut mengulangi menu yang sama dengan harapan dapat menarik minat para pembeli yang berada di tempat kejadian sambil membawa dua bungkusan makanan pada kedua-dua tangannya.

Roti john, murtabak, kuih. Semoga murah rezeki adik.

Ujar pemilik video ini, kanak-kanak tersebut sama sekali tidak marah kepada pelanggannya cuma nada yang digunakan agak ‘tinggi’.

Adik itu cakap roti john, murtabak, kuih. Dia tak marah pun cuma cakap kuat sahaja.

Ketika artikel ini ditulis, video tersebut telah ditonton hampir 65k dan meraih pelbagai respon daripada wargamaya yang turut terhibur dengan ‘taktik’ yang digunakan kanak-kanak kecil ini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://ohbulan.com/

Previous article“Jawapan Dari Doa-Doaku,” – Foto Selfie Mas Idayu Dengan Bakal Suami, Semua Tumpang Happy, Titip Doa Baik-Baik
Next articlePakai Bandana Ganti Tudung, Netizen Beri Tegvran Ameera Khan On-Off Berhijab – “Hmm, Tak Faham.. Keliru”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here