Home Petua Tips Tak Putvs Berdoa..Mizz Nina Bersedia Untuk H4mil.

Tak Putvs Berdoa..Mizz Nina Bersedia Untuk H4mil.

52
0

Siapa yang tak kenal dengan pengacara dan aktivis popular Mizz Nina yang merupakan isteri kepada vokalis Kumpulan Hujan, Noh Salleh ini? Kehidupan mereka banyak memberi inspirasi kepada masyarakat.

Umum mengenali penghijrahan penyanyi Mizz Nina adalah suatu perkara yang mengejutkan ramai pihak. Daripada bergelar bintang yang sinonim dengan imej s3ksi, dia kini berubah 360 darjah menjadi seorang Muslimah sejati.

Namun, dalam tempoh perkahwinan itu, mereka diuji apabila masih tidak punya zuriat seperti mana pasangan suami isteri yang lain.

Walaupun dia pernah berasa sens1tif bila disoal tentang “bila nak ada anak” itu, namun dia akur dengan ketentuan Ilahi dan tetap positif menunggu ketibaan khabar indah terbabit.

Bagi wanita ini, sukses seseorang itu adalah sejauh mana dia meletakkan sepenuh rasa syukur terhadap pemberian Tuhan kerana apa yang diperlukan oleh manusia itulah yang terbaik dan cukup.

Walaupun tiada rezeki anak, namun Mizz Nina bersyukur dengan apa seadanya malah kehidupan mereka suami isteri tetap bahagia seperti mana pasangan lain.

Dia dan suami pernah mencuba kaedah rawatan moden iaitu teknik persenyawaan In-Vitro (IVF) dan pernah berkongsi mengenainya dalam blog sebelum ini.

“Alhamdulillah, rumah tangga kami bahagia dan saya bersyukur dengan kehidupan dikecapi ketika ini.

“Cuma saya dan suami belum ada rezeki lagi mendapat cahaya mata.

“Suami dan ahli keluarga memahami. Mereka tidak pernah mendesak dalam soal cahaya mata,” katanya.

Pasangan ini bertemu sewaktu sama-sama bekerjasama menyanyikan lagu Kurnia ciptaan Noh pada 2008 dan selamat disatukan pada 1 Julai 2011.

Sumber:IG officialmizznina

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.dnq.pw/

Previous articleIsteri Tak Bertudung, Yonnyboii Okay Ja – ‘Saya Dan Dia Masih Muda Lagi’
Next article“Suara Macam Ni yang Patut Diketeg4hkan..” -Su4ra Pemuda Ini Dikat4kan Macm Arw4h Sudirman

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here