Home Petua Tips Tarikh majlis akikah nama Muhammad Bilal buat ramai tertanya-tanya

Tarikh majlis akikah nama Muhammad Bilal buat ramai tertanya-tanya

68
0

Muhammad Bilal merupakan anak pasangan selebriti terkenal iaitu Neelofa dan Haris Ismail. Bila bergelar anak kepada pasangan selebriti ini, Muhammad Bilal juga tidak terkecuali daripada menjadi tumpuan peminat di media sosial.

Meskipun wajah Muhammad Bilal masih belum dided4hkan buat tatapan umum ramai peminat yang sanggup menunggu masa pasangan selebriti itu untuk berkongsi wajah putera kesayangannya itu. Namun ramai dapat mengikuti perkembangan Bilal serba sedikit dikongsikan di media sosial Neelofa mahupun Haris Ismail.

Baru-baru ini perkongsian oleh kadgalericinta yang menunjukkan nama Muhammad Bilal di atas papan hiasan ini yang bertulis Majlis Aqiqah Muhammad Bilal iaitu putera pasangan selebriti terbabit tidak semena-mena menjadi sebutan ramai.

Bila ianya dimuatnaik di laman apliaksi Tik Tok itu, ramai netizen yang tertanya-tanya adakah nama Muhammad Bilal itu yang berada pada papan tersebut merupakan anak cahaya mata selebriti berkenaan ataupun ianya adalah nama yang sama yang dimiliki oleh orang lain.

Video:  

Walau bagaimanapun netizen pula tampil dengan ratusan reaksi diruangan komen kerana netizen berpendapat yang mungkin pada hari itu pasangan Selebriti itu akan menunjukkan wajah puteranya itu Kepada tontonan umum.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok kadgalericinta

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : sinarviral

Previous articleTeman Lelaki Bawa Kucing Ketika Upacara Pemak4man, Baju Terakhir Tangmo Nida Tarik Perhatian Netizen
Next article“Hanya Tuhan Je Yang Tahu B4unya,”-Uqasha Senrose Dan Kamal Adli Sanggup Disel4puti Lumpvr

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here