Home Petua Tips Telatah Abby Abadi Meny4kat Norman Hakim Ketika Sesi Bersalaman Buat Ramai Terhibur

Telatah Abby Abadi Meny4kat Norman Hakim Ketika Sesi Bersalaman Buat Ramai Terhibur

64
0

Aidilfitri pasti disambut dengan meriah, lebih-lebih lagi dengan keluarga yang mempunyai ahli yang ramai. Keluarga besar Norman Hakim selalu menjadi perhatian ketika hari raya apabila mereka sering meraikan raya bersama dengan bekas isterinya iaitu Abby Abadi.

Tahun ini mereka meraikan hari raya bersama pada raya kedua manakala pada raya pertama Norman dan Memey Suhaiza menyambut di Kuantan. Mereka lebih memilih tema sedondon berwarna oren untuk ahli keluarga.

Mereka sering berkongsi momen-momen raya di media sosial masing-masing tetapi apa yang menarik perhatian adalah satu video di akaun Instagram Abby Abadi di mana Abby meny4kat Norman Hakim ketika bersalaman pada hari raya bersama keluarga. Ada sahaja idea Abby kenakan Norman buatkan ramai terhibur dengan gelagat mereka.

Abby memberitahu video berkenaan adalah ketika dia meminta duit raya dengan Oman (Norman Hakim). Dapat dilihat Abby bergurau bersalaman dengan Norman membuatkan semua tergelak. Kemesraan keluarga besar ini sering membuatkan peminat berasa bahagia apabila melihatnya. Terus kec0h apabila Abby sak4t Norman, maklum lah semua sporting baru lah meriah hari raya kali ini.

Video:


“Selingan.. Masa minta duit raya kt Oman tadi haha… dia taknak salam kita. Cer teka, apa dialog kita bagi?”, tulisnya.

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang cukup terhibur melihat telat4h mereka tersebut serta mendoakan kebaikan buat mereka. InshaAllah. -TTK

Komen Netizen:

Sumber : Instagram Abby Abadi

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.dnq.pw/

Previous article“Jangan Tunjuk, Nanti Bini Aku Nak Jugak” – Nabil Terkejut Tengok Tandas Sharifah Shahirah
Next articleAngkara biaw4k melintas, remaja ini patah tulang lutut… Adik bongsu sedih tak dapat raya bersama, abang pakai baju hospital

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here