Home Petua Tips Tempi4s Populariti, PU Riz & Neelofa Pilih Cara Sederhana Termasuk Soal Anak...

Tempi4s Populariti, PU Riz & Neelofa Pilih Cara Sederhana Termasuk Soal Anak – “Masyur Ni Kadang Ada Kebaikan, Kadang Ada Keburvkan”

55
0

Pend4kwah bebas yang juga suami kepada Neelofa, Muhammad Haris Mohd Ismail atau PU Riz mempunyai pandangan sendiri apabila memberikan respon mengenai tempias populariti terhadap anak pertama mereka yang bakal lahir tidak lama lagi.

PU Riz berkata, dia dan isteri selesa dengan konsep bersederhana, termasuk dalam soal permata hati.

“Bila bercakap soal masyur ni, ia kadang ada kebaikan dan kadang ada kebvrukan. Jadi kita nak hidup dalam cara yang diberkati dan tidak terlalu orang nak kenal sangat.

“Dalam Islam kita panggil ‘wasatiyyah’, pertengahan… sederhana. Meski ibu bapanya satu Malaysia orang mungkin kenal, kita berharap anak yang bakal lahir ini dapat membesar dengan cara yang Islam.

“Tak terkenal sangat pun tak boleh nak cakap juga sebab ibu dan bapanya orang kenal. Tapi kita tak nak dia ke situlah…secara sederhana,” katanya.

PU Riz bersama Neelofa ditemui semasa pelancaran perisa baharu svsu jenama Nilofa di Bayswater KLCC, Kuala Lumpur, semalam.

Ditanya mengenai apa yang dibimbangi menjelang isteri yang sedang menghitung hari bersalin, ini reaksi PU Riz;

“Secara umumnya, kita pun tak pernah kan… (pertama kali dan bakal bergelar bapa). Jadi kita kena siap sedia dari segi ment4l dan saya rasa bagi mereka yang sudah berkahwin akan faham. Bila kita sendiri lalui, bukan senang,” katanya.

Sementara itu, Neelofa mengharapkan agar svsu berperisa coklat yang diperkenalkan mampu menyaingi fenomena Svsu Pisang Nilofa yang diperkatakan sebelum ini.

“Saya sangat berharap semoga Allah bagi rezeki, kifa boleh kembalikan fenomena seperti svsu pisang dulu.

“Selepas fasa p4ndem1k ini, harapnya produk ini mampu membangunkan kembali gelombang sebagaimana sebelum ini, insyaAllah,” katanya.

Untuk rekod, pasangan selebriti ini berkahwin pada 27 Mac tahun lalu di sebuah hotel terkemuka di ibu negara.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber: MH

Previous articleDua kali lari kejar pagar automatik, ibu h4mil ny4ris tersep1t! Terus kena tegur selepas suami periksa CCTV – “Apa saya dah buat ni?”
Next articleKecomelan Ernie Zakri viral ditonton ‘jutaan’ kali, “Wehyy sumpah comel…”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here