Home Petua Tips “Terima Kasih Lengkapkan Hidup Saya” Sharifah Amani Dah Bertemu Bahagia

“Terima Kasih Lengkapkan Hidup Saya” Sharifah Amani Dah Bertemu Bahagia

71
0

Setelah sekian lama, siapa sangka, akhirnya, pelakon berbakat besar, Sharifah Amani, 35, kini sudah mempunyai kekasih hati.

Hal itu menjadi bahan perbualan di ruangan komen di Instagramnya setelah dia berkongsi beberapa keping gambar yang memaparkan sambutan hari rayanya bersama keluarga.

Menerusi gambar-gambar yang dikongsikan, ada antaranya memaparkan kelibat seorang lelaki berbaju melayu berwarna hijau berada di sisinya namun tidak diperlihatkan wajahnya.

Perkongsian bait-bait kata pada gambar juga menyaksikan seolah-olah pelakon genit ini sedang berbahagia bersama lelaki tersebut yang tidak dimaklumkan identitinya.


“Saya tidak pernah ada sesiapa untuk melakukan hal seperti ini. Awak sedikit pun tidak berganjak, tidak goyah.Tidak seinci pun. Semuanya berlaku dengan mudah. Awak sentiasa ada di sisi, sentiasa ada untuk saya.

“Terima kasih Speedy (gelaran lelaki itu) kerana melengkapkan dunia saya. Selamat hari raya maaf zahir batin,”tulis Amani di akaun Instagramnya.


Selain itu, Amani juga meluahkan rasa gembira kerana keluarganya turut menerima baik perhubungan mereka.

“Terima kasih Awang Putih Clan kerana sudi menerima kami. Ini adalah raya yang paling seronok!”katanya.

Dalam pada itu, menerusi ruangan komen, rakan-rakan artis juga dilihat tumpang gembira dengan perkhabaran baik ini.

Antara yang meninggalkan komen ialah Nadia Nissa, Datuk Dira Abu Zahar, Ruzana Ibrahim, Carmen Soo termasuk adik beradik Amani yang juga pelakon, Sharifah Aleya dan Sharifah Aryana.

Untuk rekod, Amani sekitar 12 tahun lalu pernah menjalin hubungan cinta dengan seorang lelaki Inggeris yang dikenali sebagai Gavin.

Pernah juga dikhabarkan kedua-duanya ingin membawa hubungan tersebut ke fasa perkahwinan namun cinta mereka terputus di tengah jalan.

Sumber: Utusan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber:https://www.tehtarikkaw.com

Previous article[VIDEO] Yusuf Iskandar minta maaf dengan Hanis Zalikha, tapi gelagat Alisa Aisyah pula buat ramai terhibur
Next article“The next New Boyz…,” – [VIDEO] Tomok teruja anak sulung nyanyi lagu miliknya

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here