Home Petua Tips “Thank you Sha,” – Noor Kartini terharu, Atisha Khan sponser tempat mewah...

“Thank you Sha,” – Noor Kartini terharu, Atisha Khan sponser tempat mewah sempena ulang tahun perkahwinan

75
0

Usahawan terkenal Datin Noor Kartini merupakan ibu kepada selebriti terkenal tanah air iaitu Neelofa. Walaupun mempunyai anak yang juga mempunyai status jutawan tetapi Datin Kartini tidak sombong malah beliau juga dikenali dengan usaha beliau sendiri.

Sempena Hari Ulang Tahun Perkahwinan, Datin Noor Kartini berkongsi hadiah istimewa yang diberikan oleh anak-anaknya. Tetapi satu hadiah yang dikongsikan di laman aplikasi Instagram miliknya iaitu hadiah yang diberikan oleh anak perempuannya iaitu Atisha Khan.

Perkongsian video itu telah memaparkan hadiah yang bermakna buatnya iaitu hadiah Bulan Madu kepada ibunya itu daripada Atisha Khan. Video itu telah memaparkan keindahan bilik yang ditempah untuk dirinya dan suaminya.

Walaupun datin noorkartini juga mampu untuk merasai pengalaman menyambut Ulang Tahun Perkahwinan mereka dengan menempah tempat percutian tetapi apabila ianya diberikan sebagai hadiah oleh anaknya, itu yang membuatkan dirinya sangat gembira dan terharu.


Menjengah ke ruangan komen, netizen bertanya lokasi tempat yang menjadi destinasi bulan madu mereka yang tidak dikongsikan tempatnya dan ade juga yang mengucapkan selamat menyambut hari ulang tahun kepada mereka.

Komen Netizen:

Sumber : Instagram noorkartini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :sinarviral

Previous article“Shakabom” – Next Level Punya TikTok! Tapi Ramai Minta Mamat Tegur Datuk Siti? Berani Ke?
Next article“Bukak2 Tv Teng0k Member Dah J4tuh…”Janna Nick Terjatvh Kerusi Di ICSYVM

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here