Sayu Ada Seb4k Pun Ada Macam Tiara Nampak Je Arwh Kat Situ Siap Lambai Tangan

Umum mengetahui, pemergian arw4h Abam Bocey cukup meninggalkan kesan buat selebriti terkenal yang juga selaku ahli kumpulan Bocey iaitu Achey.

Keakraban arwah Abam bersama Achey dan Fad sememangnya membuatkan ramai memuji persahabatan mereka.

Namun siapa menyangka, kumpulan Bocey kini tinggal berdua. Walau bagaimanapun, persahabatan mereka membuatkan Fad dan Achey akan meneruskan legacy Bocey.

Kumpulan Bocey ketika memperoleh kemenangan di tempat ketiga rancangan Maharaja Lawak Mega 2019.

 

Apa yang menjadi perhatian menerusi laman Instagram milik Achey, gelagat anak perempuannya bersama dia menziarahi pusara arwah Abam membuatkan ramai tersentuh.

Meskipun sudah lebih dua minggu pem3rgiaan Abam, rakan karibnya itu tetap melakukan seperti yang dilakukan sebelum ini.

Bahkan, menerusi vide0 yang telah dimuat naik dimana dia menziarahi kvbur Abam bersama anak perempuannya dikenali sebagai Tiara menunjukkan disaat akhir vide0, anaknya itu sempat melambai pus4ra arw4h Abam.

Sehinggakan perkara tersebut membuatkan peminat dan pengikut turut sama sayu dan mengatakan anaknya itu seolah melihat rakan karib ayahnya itu.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung) on

“Bam pinjam TAMAN untuk sesi pembelajaran Tiara harini.

Tak nak blk plak dia,” ujar Achey menerusi video di IGTV dimana sehingga kini posting itu meraih lebih 440,000 tontonan serta menerima lebih 100 ribu tanda suka apabila dapat melihat gelagat anak Achey bersama melawat pus4ra arw4h Abam.

Malah vide0 itu juga membuatkan peminat turut merinduai arw4h Abam Bocey disamping diruangan komen netizen juga berpeluang meninggalkan doa buat ahli kumpulan Bocey itu.

“Halaahhh sed1h pulak tengok Tiara lambai…”

“Sed1hnya macam Tiara nampak jaa arwah Abam kat situ…”

 

Macam Ni situasi anak saya

Menerusi posting terbaru tentang kisah semalam, Achey memberitahu bahawa sebelum Hamzah iaitu anak arw4h Abam hadir, anaknya itu, Tiara merupakan satu-satunya baby yang tidak t4kut kepada arw4h Abam.

“Istimewa Tiara dengan arw4h”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

 

Sumber : HCL,Instagram Achey via Slamber Media

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*