Home Petua Tips Tidak Terlalu Menunjuk, Ini Hal Yang Menarik Mengenai Imam Shah, Suami Hannah...

Tidak Terlalu Menunjuk, Ini Hal Yang Menarik Mengenai Imam Shah, Suami Hannah Delisha

74
0

Ternyata kehadiran pelakon-pelakon berbakat telah menceriakan lagii industri seni hiburan. Bakat lakonan yang dimiliki telah menjadi seni hiburan semakin menyerlah.

Imam Shah merupakan seorang pelakon Singapura dan telah berkahwin dengan pelakon Hannah Delisha. Dalam diam-diam industri hiburan telah dikejvtkan yang mereka sah bergelar suami isteri pada Febuari lepas.

Namanya mungkin bukan nama besar dari Singapura dalam industri filem dan drama Malaysia seperti Datuk Aaron Aziz dan Datuk Adiputra. Namun, perjuangan mencari rezeki dan memburu pengalaman di seberang Tambak benar-benar mendewasakan pelakon Singapura, Imam.

Jejaka sasa ini dengan nama sebenarnya,Muhammad Imam Shah Abdul Mutalib mula mencipta nama menerusi drama di Malaysia, Kalimah Cintamu.

6 Yang Menarik Mengenai Imam Shah

Disebalik perihal Hannah yang sememangnya diketahui ramai mempunyai wajah yang cantik serta sentiasa merendah diri, kali ini min kongsikan dengan pembaca setia kami mengenai beberapa fakta menarik mengenai ‘Imam’ nya.

Sudah Kenal Selama 5 Tahun

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lady Delicia (@hannahdelisha)


Benar! Menerusi laman Instagram Hannah, pelakon ini meluahkan kesyukuran selepas lima tahun perkenalan bersama Imam. Tiada pihak yang dapat menghidu hubungan mereka sehinggalah pasangan ini sah bergelar suami isteri.

Pernah Berlakon Bersama

 

View this post on Instagram

 

A post shared by imam shah (@imamemy)


Kedua-duanya pernah berlakon bersama. Ini termasuklah gandingan di dalam drama bersiri, Saga yang ditayangkan pada tahun lalu di Mediacorp Suria, Singapura. Selain pasangan ini, Saga turut dibarisi beberapa pelakon popular lain seperti Hasnul Rahmat dan Shah Iskandar.

Mempunyai Badan Sad0

Menerusi beberapa perkongsian Imam di laman Instagram miliknya, pelakon ini dilihat mempunyai badan yang sad0. Tidak hairanlah dia dipilih melakonkan watak utama di dalam naskah yang melibatkan babak-babak ak.si.

Mempunyai Pusat Kecergasan Sendiri

Tidak hairanlah dia yang kelihatan banyak menghabiskan masa untuk mendapatkan tubuh yang sasa difahamkan juga mempunya pusat kecergasan sendiri iaitu Black Iron Fitness.

Sepupu Kepada Nadiyah Shahab

Tidak ramai yang tahu bahawa Imam merupakan sepupu kepada pelakon dan pengacara, Nadiyah Shahab. Pendedahan ini dibuat oleh Imam suatu ketika dahulu ketika kedua-duanya mengambil foto bersama di sebuah acara. Sekadar info, Nadiyah juga merupakan isteri kepada pelakon dan pengasas jenama Absolut Chocolate, Ben Ali.

Idolakan Arash Mohamad Sejak Kecil

Sesuatu yang menarik untuk dikongsi, sebenarnya Imam pernah mengambil gambar bersama pelakon senior, Arash Mohamad ketika dia masih kecil.

Menganggap Arash sebagai idola dan bapanya, selepas beberapa tahun kedua-duanya bertemu kembali dan sempat merakamkan foto bersama.

Pernikahan Rahsia Hannah Delisha & Iman Shah.

Pastinya ramai tertanya-tanya kenapa pernikahan Hannah Delisha dan Imam Shah dirahsiakan? Adakah kerana permintaan keluarga atau menjaga hati mana-mana pihak? Hanya tuan punya badan mengetahuinya.

Apa pun, kita harus menghormati pilihan Hannah Delisha dan suami. Sebagai peminat sama-samalah kita mendoakan kebahagiaan mereka duniah akhirat.

Sekadar info, mereka telah selamat menjadi suami isteri pada 18 Febuari lepas dan baru baru ini mereka telah menyambut ulang tahun perkahwinannya yang pertama.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lady Delicia (@hannahdelisha)


Sumber: IG imamemy

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.gengkepoh.net/

Previous articleAnak Shuib Men4ngis Gagal Pertandingan Golf, Netizen Kongsi Rasa Seb4k – “Sepatutnya Ibu Yang Peluk Uwais..
Next article” Segak Semua Family Hairie Othman Ni, Senyuman Manis-Manis Belaka.. ” – Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here