Home Petua Tips Mngsa Terakhir Ditemui, Ayah Tunggu Jnazah Tiga Beradik Pakai Baju Melayu ‘Sedondon’...

Mngsa Terakhir Ditemui, Ayah Tunggu Jnazah Tiga Beradik Pakai Baju Melayu ‘Sedondon’ Buat Ramai Sebak

671
0

Selepas usaha menyelamat dan mencari giat dijalankan, akhirnya m4yat terakhir tiga beradik yang lemas, Khalif Naim Mohd, 16 tahun, berjaya ditemui kira-kira jam 12.40 tengah hari.

M4yat terakhir ditemui

Menerusi perkongsian di laman Facebook, Buletin TV3, m4ngsa yang merupakan pelajar Sekolah Menengah Imtiyaz, Kuala Berang dipercayai telah l3mas bersama dua abangnya.

Sepupu kongsi maklumat

Sementara itu, dalam satu tweet seorang gadis dengan nama akaun yayashii, yang mengakui merupakan sepupu kepada tiga beradik tersebut, berkongsi maklumat mengenai kejadian l3mas tersebut.

“Salam korang,doakan sepupu aku 3 beradik dijumpai. Dorang l3mas kat Sungai Telemong,Terengganu dari petang sampai sekarang belum jumpa. Doakan weh,kesian pakcik awang mesti tengah risau sangat-sangat sekarang..”

Mereka bukan pergi mandi Sungai
Dalam satu balasan di tweetnya, gadis itu memberitahu bahawa tiga beradik itu pergi ke sungai berkenaan bukanlah mahu bermandi-manda, sebaliknya mereka pergi untuk menyapu sampah di bawah pokok.

Khalif Naim pergi ke sungai hanya untuk membasuh kaki, maIangnya telah terbawa dengan arus deras. Melihat adiknya l3mas, dua abangnya terus terjun ke sungai bagi menyelamatkan, tetapi ketiga-tiga mereka hanyut.

Wajah sayu ayah tunggu j3nazah anak

Malah, terdapat satu lagi perkongsian di Facebook, memaparkan wajah sayu ayah kepada tiga beradik itu, yang setia menanti anak-anaknya dengan memakai baju Melayu yang dipakai sedondon bersama ketika menyambut Aidilfitri.

Terdahulu, tiga beradik berkenaan telah pergi ke sungai yang tidak jauh daripada kediaman mereka kira-kira pukul 6.30 petang, sebelum dimaklumkan l3mas.

Sumber : Ohmymedia

Previous article“Dah Tiada Foto Bersama Suami, Benarkah Beritanya Sudah Cer4i?”- Bergambar Seorang Di Hari Raya, Peminat Tanya Laudya Cynthia Bella Mana Suami
Next articleCatat jumlah terendah sejak PKP, hanya 10 kes baru Covid-19 tanpa kem4tian

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here