Home Petua Tips “Tk Silap Org Dah..”- Beng4ng Pelakon Tk Reti Berlakon, Wan Maimunah Ajar...

“Tk Silap Org Dah..”- Beng4ng Pelakon Tk Reti Berlakon, Wan Maimunah Ajar Pakai Rotan

67
0

Menerusi satu perkongsian yang dikongsikan oleh salah seorang ahli produksi dalam sebuah telefilem ‘Derh4ka Seorang Ibu’ yang akan ditayangkan di televisyen tidak lama lagi menarik perhatian para netizen apabila adegan Wan Maimunah yang inginkan kualiti seorang pelakon ditonjolkan apabila beliau memgeang rotan untuk mengajar si cilik sehingga men4ngis.

T4ngisan si cilik itu membuatkan ibu kepada si cilik tersebut turut merasa hib4 namun apakan daya, itu merupakan proses pembelajaran untuk anak kesayangannya dan satu kebanggaan kerana diajar oleh pelakon yang begitu berbakat seperti Wan Maimunah.

Keratan klip yang menceritakan detik si cilik yang dikatakan susah untuk mengambil watak sebagai seorang anak yang baru lepas dipvkul oleh seorang ibu itu tidak menjadi dan hasilnya, Wan Maimunah selaku pelakon otai yang begitu profesional menangani isu tersebut hadirkan diri untuk mengajar si cilik itu secara spontan agar si cilik tersebut berhasil berlakon dengan begitu sempurna.

Wan Maimunah yang dikatakan begitu pentingkan kualiti seorang pelakon dalam filem yang akan ditayangkan itu, mangambil rotan dan menghentaknya di lantai untuk membuatkan si cilik tersebut mengeluarkan em0si yang takut dan akhirnya dapat mengalirkan air m4ta ketakutan dimana persis dengan skrip yang diberikan.

Keadaan itu membuatkan para netizen cembvru akan kepada si cilik tersebut kerana belajar dari seseorang yang begitu berbakat dalam industri lakonan seperti Wan Maimunah.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)


Namu jika mereka yang sudahpun mahir dalam bidang lakonan tersebut, jika melihat keadaan tersebut membuatkan mereka terhibur apabila Wan Maiunah berbuat demikian kerana itulah sifat pelakon tersebut jika berada di set penggambaran.

Beliau yang begitu menjaga masa apabila berkarya dapat dilihat apabila beliau mampu mengajar si cilik tersebut hanya menggunakan rotan dan suara beliau yang dibuat menjadi seorang nenek yang begitu g4rang kepada cucunya. Si cilik tersebut semestinya berasa bangga kerana dapat didikan dari seorang pelakon yang begitu profesional. Semoga kualiti seorang pelakon dapat diatasi dari semasa ke semasa.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber: sinetronmalaya.com

Previous articleNetizen Puji Tokti, Dari Lahir Sampai Umur 4 Tahun Tak Pernah Umum Duit Raya Anak
Next articleSama2 reda & move on..” – Sertai majlis ilmu, aksi mesra Erra & Lisa dipuji

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here