Home Petua Tips “Usap B4by Ke Tu?” -Dilihat Berjalan Sambil Peg4ng P3rut, Uqasha Senrose &...

“Usap B4by Ke Tu?” -Dilihat Berjalan Sambil Peg4ng P3rut, Uqasha Senrose & Kamal Adli Jadi Tumpu4n

69
0

Pasangan pelakon yang begitu disukai ramai, siapa lagi kalau bukan Uqasha Senrose dan Kamal Adli. Selebriti berkenaan yang dilihat serasi dalam beberapa drama, tidak disangka-sangka benar-benar mendirikan rumah tangga bersama.

Pada 5 November lalu, pasangan sama cantik sama padan tersebut sah bergelar suami dan isteri dan membuatkan ramai tumpang bahagia melihatkan Kamal Adli akhirnya disatukan dengan pelakon jelita tersebut.

Uqasha

Tentu sahaja gelagat mereka tidak henti-henti mencuri tumpuan umum dan nampaknya perkongsian terbaharu oleh seorang pengguna aplikasi TikTok ini pula mencetuskan mereka tular sekali gus masuk ke ruangan fyp.

Mana tidaknya, sempoi sungguh pasangan terbabit apabila ke sebuah pasar dan dipuji kerana sikap mereka yang tidak sombong dengan orang ramai.

Namun begitu, apa yang menarik perhatian juga Uqasha Senrose dilihat peminat seperti memegang perutnya sekali gus membuatkan ada yang meninggalkan kata tahniah selepas didakwa hamil.

Video

Dalam pada itu, gelagat Kamal Adli disamping Uqasha Senrose itu turut meraih pujian disamping ditinggalkan pelbagai reaksi diruangan komen menerusi perkongsian tersebut.

“Dah ada baby ke, pegang perut je. Tahniah”

Uqasha

“Bagus Kamal Adli ni, faham je orang tengah rakam dia”

IMG_20220312_214917

“Terbaik, tak sombong langsung”

IMG_20220312_214939

Uqasha

“Yelah kot tak sombong…”

IMG_20220312_215026

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.malaysiatime.me/

Previous article[Vide0] “Buat You Sayang” – Shuib tepati janji arw4h siti sarah, kongsi pembukaan Musolla
Next articleSuami Lana Nodin Main Bola T4mpar Wakil Sabah, Berjaya Mara Ke Perlawanan Akhir – “Bekas Player Olimpik USA, Power..”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here