Home Petua Tips “Kerlasss lah mak Jenny” – Nubhan bawa mak jenny pusing KL...

[Vide0] “Kerlasss lah mak Jenny” – Nubhan bawa mak jenny pusing KL naik helikopter

68
0

Penyanyi Nubhan membuat kejutan kepada ibunya, Badariah Omar, 77, dengan membawa menaiki helikopter mengelilingi pusat bandaraya selama sejam, di sini, semalam.

Nubhan, 36, atau nama sebenarnya Ahmad Nubhan Ahamad berkata, antara tujuan lain adalah membawa ibunya juga dikenali sebagai Mak Jenny berjalan-jalan.

“Saya saja nak bawa Mak Jenny naik helikopter dan bawa jalan sebab sudah lama tak bawa dia keluar. Lagi pula Mak Jenny pun baru sembuh dari jangk1tan Cov1d-19.

“Jadi, saya lebih pada nak buat dia gembira. Selepas itu kami pergi buka puasa. Dalam masa sama, nak berikan satu pengalaman yang lain daripada lain. Saya juga bawa isteri bersama, dan dia pun terkejut kena naik helikopter juga,” katanya kepada Harian Metro.

Video:

Video:


Menurut Nubhan, kejutan itu adalah hadiah awal buat kejayaan perniagaan makanan ibunya, ‘ready to eat’ seperti sambal dan rendang.

“Mak Jenny kan ada perniagaan makanan ‘ready to eat’, jadi nak buat kejutan juga pada dia yang mana perniagaan baru sembilan bulan tapi jualan sangat bagus. Jadi sebelum kita buat kejutan lain, kita bawa naik helikopter dulu,” katanya.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.hmetro.com.my/

Previous articleSiapa gerangan lelaki kurang s1uman bawa patung bayi dalam stroller? Ramai hulur makanan tapi dikongsi pula dengan kucing jalanan
Next article“Ustazah Sekejap Ya. Saya Tengok Ramai Yang…,” – Sepupu Neelofa Men1ngg4l Dvnia

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here