Home Petua Tips Lelaki Ukir Wajah Arw4h Adik Rayan Atas Daun, Raih Lebih 10...

[Vide0] Lelaki Ukir Wajah Arw4h Adik Rayan Atas Daun, Raih Lebih 10 Juta Tontonan

60
0

Kisah kanak-kanak berusia lima tahun dari Maghribi ini dah tentunya tak asing lagi untuk korang. Ketika hujung minggu lalu, tanda pagar #SaveRayan telah membanjiri media sosial mendoakan agar Rayan yang terperangkap dalam perigi sejak Selasa berjaya dikeluarkan dengan selamat.

Bagaimanapun, kita semua dikejutkan dengan berita pemergian kanak-kanak yang terperangkap selama lima hari ini selepas dia dilaporkan men1nggal selepas berjaya dibawa keluar.

Pemergian adik Rayan ini telah menjadi buah mulut orang ramai di serata dunia. Ramai yang terkesan dengan berita dvka ini selepas mengharapkan dia dapat dikeluarkan dengan selamat.

Malah baru-baru ini, seorang pengguna TikTok dari Malaysia telah mendapat perhatian ramai selepas dia berjaya menghasilkan potret wajah Rayan dengan hanya menggunakan sehelai daun.

Video yang dimuat naik oleh @Hafizi_Eiji ini menunjukkan bagaimana dia mengukir daun dengan hanya menggunakan pisau sehingga terhasil wajah adik Rayan.

Video:

Untuk pengetahuan korang, ketika artikel ini ditulis, video potret Rayan ini telah pun mendapat tontonan sebanyak lebih 10 juta dan 1 juta tanda suka. Dahsyat betul!

Menerusi ruangan komen, rata-rata netizen memuji karya lelaki ini kerana berjaya menghasilkan potret saling tak tumpah dengan wajah sebenar dengan hanya menggunakan daun dan pisau.

Komen Netizen:

Meninjau posting terdahulu, lelaki ini turut kongsikan video dia mengukir pesanan dari pelanggannya serta potret-potret orang terkenal. Malah sebelum ini juga lelaki ini pernah berjumpa sendiri dengan mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir bagi menyerahkan ukirannya selepas hasil tangannya itu viral di media sosial.

Wow memang berbakat sungguh abang ni!

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous articlePercutian ber4khir ‘tragedi’ hanya disebabkan makan lewat, suami hldap anxlety dikejarkan ke kecem4san ‘bacaan j4ntung tak cantik’
Next articlePagi Buat ‘Pregnancy Test’, Malam Bers4lin, Wanita Tak Sangka Dikurnia Cahaya Mata Selepas 10 Tahun Menanti

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here