Home Petua Tips “Tangan Tu Dok Kat Laki Kita” – Orang Kampung Teruja Fila...

[Vide0] “Tangan Tu Dok Kat Laki Kita” – Orang Kampung Teruja Fila Bawa Jumpa Laki Afrika

57
0

Dulu pernah tular sebuah kisah penyatuan pasangan dari malaysia dan Afrika Selatan iaitu Puan Afilah Muhd Rushdi dan pasangannya iaitu Adama. Mereka telah disatukan dan pernah menjadi tajuk utama perkahwinan berbilang bangsa yang selalu diikuti oleh netizen.

Walau bagaimanapun kini setelah menetap di Guinea iaitu tempat kelahiran suaminya, Puan Afilah telah kembali ke malaysia bercuti dan berjumpa dengan keluarga setelah lama tidak berjumpa dengan keluarga dan membawa Adama untuk mengenal budaya dan tradisi orang melayu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MADAM CAMARA (@filaamir)


Jika di Guinea, Puan Afilah telah mencuba pelbagai makanan dan turut sertq dalam aktiviti kampung mereka, balik ke kedah, adama telah mencuba lepat pisang iaitu kuih yang terkenal di negeri kedah. Memandangkan adama suka akan buah pisang jadi mungkin adama akan menyukai kuih itu.

Setelah itu juga, Afilah juga membawa Adama untuk merasai aktiviti Rewang di negeri kedah dan rupanya Adama menjadi terkenal di kalangan mak cik2 di situ dan sempat diajak untuk bergambar dengan mak cik2 itu. Untung Adama disukai oleh penduduk di situ walaupun berlainan bangsa dan rumpun.

Video:

Menjengah ke ruangan komen pula, rata2 netizen terhibur dengan gelagat mak cik yang berebut untuk mengambil gambar sambil memegang Adama dan kelihatan adama sedikit malu apabila diusik oleh mak cik2 itu.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok filacamara

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :http://www.sinarviral.com/

Previous articlePatut Lama Dah Tak Nampak Pembaca Berita TV3 Izwan Azir, Beliau Jel4skan H4l Yang Terjadi..
Next article“Nak awek Mat Saleh..,” – [VIDEO] Celoteh Jebat Jayden pilih ‘kekasih’ buat ramai terhibur

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here