Home Petua Tips Adik bongsu ‘sponsor’ kakak ke Mekah undang seb4k

[VIDEO] Adik bongsu ‘sponsor’ kakak ke Mekah undang seb4k

81
0

Peng0rbanan seorang kakak yang sanggup berk0rban masa bagi menjaga ibunya yang s4kit disifatkan terbalas apabila wanita itu menerima tajaan untuk mengerjakan ibadah umrah ke Tanah Suci.

Lebih mengharukan, kejutan tajaan itu dibuat sendiri oleh adik bongsu wanita tersebut dalam satu majlis keluarga tanpa diketahui adik-beradik lain termasuk ibu mereka.

Menerusi satu video dikongsikan Zaiton Mohamed di aplikasi Tiktok, wanita tersebut dilihat terkejut dan seb4k apabila melihat namanya dipaparkan pada satu kain rentang ketika berlangsungnya acara keluarga.

Selepas mengetahui namanya bakal ke Tanah Suci, wanita berkenaan dilihat terus bergegas ke arah ibunya dan memelvk svsuk tvbuh itu sambil men4ngis gembira.

“Adik bongsu taja kakak yang jaga ibu ke umrah, semua orang tidak tahu termasuk ibu sendiri. Terharu, rezeki membahagiakan ibu,” tulisnya ringkas.

Video:

Video berkenaan berjaya meraih tontonan lebih 74,000 kali selain menerima reaksi balas orang ramai melebihi 353 komen.

Sementara itu, netizen turut berkongsikan rasa seb4k selain mendoakan agar keluarga berkenaan terus dikurniakan rasa bahagia dan gembira.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.sinarviral.kini.blog/

Previous article“Balik Rumah Baru Terf1kir, Mana Nak Cari Duit,” – Simp4nan Habis Selepas Kahwin, Zalif Sidek Terk3jut Rezeki Makin Mur4h
Next article“Alhamdulillah Selepas 4 Tahun…,” – Pernah Bantu Tampung Kos Raw4tan, Nedim Nazri Teruja Bayi H1dap Ekz3ma Krit1kal Dah Mula Sekolah

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here