Home Petua Tips Anak berlari ke pus4ra bapa bawa anugerah cemerlang bikin seb4k

[VIDEO] Anak berlari ke pus4ra bapa bawa anugerah cemerlang bikin seb4k

60
0

Kehilangan orang tersayang amat menyed1hkan. Hanya sesiapa yang melaluinya akan merasa keperitan itu. Lebih-lebih lagi apabila berdepan dengan beberapa kem4tian melibatkan ahli keluarga tercinta dalam sekelip mata.

Seperti yang dilalui kanak-kanak lelaki ini yang telah kehilangan bapa tercinta bulan lalu. Difahamkan bapanya men1ngg4l dvnia ak1bat kemal4ngan jalan raya.

Menerusi perkongsian wanita yang juga ibu kanak-kanak tersebut dikenali @arysu87, anak lelaki bongsunya itu berlari menuju ke pus4ra bapa untuk berkongsi berita gembira.

Ujarnya, anak lelakinya itu mendapat anugerah kecemerlangan di sekolah seperti yang dijanjikan dengan arw4h ayah.

Melalui perkongsian video di aplikasi TikTok, rakaman dari jarak jauh oleh wanita tersebut jelas kelihatan mulut anaknya itu terkumat-kamit di hadapan pus4ra bapa seolah-olah bercerita tentang kejayaannya itu.

Video:

Haziq yang berusia 10 tahun itu juga difahamkan rapat dan manja dengan arw4h ayahnya itu. Jadi tak hairan lah jika budak lelaki tersebut susah untuk melupakan arw4h.

Video tersebut mencvri perhatian ramai, warga maya turut pilu dan seb4k melihat situasi demikian. Tak mudah untuk melalui detik kehilangan ibu bapa pada usia sangat muda.

Selain mengucapkan tahniah atas kejayaan Haziq, warganet turut mendoakan agar segala urusan keluarga itu dipermudahkan oleh ALLAH SWT.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber: sinarplus.sinarharia

Previous articleHasil dari buat video tiktok bersama? Akhirnya Hayla dapat berlakon filem dengan bapa sendiri
Next articleHampir 7 Bulan Menduda, Ini 4 Wanita Cantik Yang Shuib Asyik Dijodohkan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here