Home Petua Tips “Dia tau atok dia nak pelvk” – Gelagat Atok Cvri Tumpuan...

[Video] “Dia tau atok dia nak pelvk” – Gelagat Atok Cvri Tumpuan Ramai

80
0

Temasya Sukan SEA pada kali ini cukup mendapat perhatian ramai kerana salah satu sukan yang diminati ramai iaitu sukan bola sepak yang memberikan mata kepada malaysia apabila salah seorang pemain bola sepak Malaysia berjaya menjaringkan gol buat pasukannya.

Menerusi satu rakaman video yang telah memaparkan pemain Malaysia bernama Nur Azfar Fikri tular di media sosial dan menjadi perbualan ramai selepas momen beliau menjaringkan gol yang turut membuat netizen yang berada di rumah menjer1t keriangan.

Rakaman video yang memperlihatkan kegembiraan Azfar Fikri yang ditayangkan di kaca televisyen itu turut sama diraikan di rumahnya apabila gelagat Tok Wannya yang memberikan ‘pelvkan angin’ terhadap Azfar Fikri selepas menjaringkan gol.

Pelukan dari tokwan itu mendapat banyak tontonan daripada netizen yang turut terharu gembira melihat telatah tokwan yang kelihatan bangga apabila cucunya menjaringkan gol dan sekaligus memberikan mata kepada malaysia.

Video:

Apabila menjengah ke ruangan komen pula, ramai netizen yang mengucapkan tahniah kepada tokwan yang mempunyai cucu yang berjasa kepada malaysia.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok iskandarazhaar23

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : sinarviral

Previous article“The next New Boyz…,” – [VIDEO] Tomok teruja anak sulung nyanyi lagu miliknya
Next article“Nak ‘Potong’ Perut Pukul 7…7.30 Pagi, Doakan Tilla,” – Syatilla Melvin

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here