Home Petua Tips Gaya Wanita Luar Negara Makan Betik Jadi Bualan Netizen, “Engko Dah...

[Video] Gaya Wanita Luar Negara Makan Betik Jadi Bualan Netizen, “Engko Dah Kenapa…”

77
0

Buah betik antara buah-buahan tropika yang senang dijumpai di Malaysia dan mempunyai penggemar mereka yang tersendiri. Bagi negara luar, mungkin sangat jarang untuk mereka melihat dan mencuba sendiri buah betik kerana agak sukar untuk dijumpai di sana.

Macam gelagat seorang wanita ini yang mencuri perhatian ramai dengan reaksinya yang baru pertama kali merasai buah betik. Gayanya ini turut mencetuskan perbualan hangat dalam kalangan netizen apabila lain pula yang dirasai oleh wanita itu.

Video:

Di dalam video yang dikongsikan ini, wanita itu memberitahu dia baru pertama kali ingin mencuba buah betik yang dibelinya ini. Dia kemudiannya memotong buah tersebut seperti biasa dan berasa terkejut melihat isi di dalamnya yang dipenuhi dengan biji betik.

Lebih mengejutkan lagi, dia kemudiannya mengambil biji betik itu menggunakan sudu dan makan seperti biasa. Mungkin juga dia berasa keliru dan tidak tahu biji berwarna hitam itu bukanlah buah betik seperti yang disangkanya.

buah betik

Malah dia juga turut memberikan reaksi wajah yang pelik semasa mencuba biji hitam tersebut. Melihakan gayanya ini, netizen pula turut sama tergamam dan tidak menyangka wanita itu akan makan biji hitam itu yang selalunya dibuang sahaja.

Meninjau di ruangan komen, netizen turut berkongsikan reaksi mereka melihat gelagat selamba wanita itu. Malah ada yang turut memberitahu dan mengajar wanita itu tentang biji betik yang dimakannya ini.

“Melawan hukum betik.”

wanita

“Nanti pokok betik tumbuh dalam perut sis.”

buah betik

“Itu biji bukan chocochip…”

komen

“Engko dah kenapa senah.”

tik tok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.gengkepoh.net/

Previous article[VIDEO] Baby Shima kecewa lagu-lagu raya baharu mer3pek, tak sedap didengar
Next articleNtizen Puji Fazura Tak Kek0k Pelvk Clum Peminat

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here