Home Petua Tips Gelagat Alisa Naik Penimbang Ber4t, Tapi Apa Keluar Dari Mulutnya Pula...

[VIDEO] Gelagat Alisa Naik Penimbang Ber4t, Tapi Apa Keluar Dari Mulutnya Pula Memang Kel4kar

53
0

Si cilik dikenali sebagai Alisa Aisyah ini sering sahaja mencuri perhatian ramai dengan gelagatnya yang comel. Merupakan anak kepada pasangan popular, Hanis Zalikha dan Hairul Azreen, video anak comel ini membuatkan ramai terhibur dan geram dengannya.

Manakan tidak, Alisa ini sangat comel dan bijak pula tu! Namun begitu, baru-baru ini satu rakaman telatah Alisa naik penimbang di rumah telah membuatkan ramai terhibur.

Dalam video tersebut kelihatan Alisa naik penimbang dan kedengaran suara kecilnya itu memberitahu, “I’m 2 years old”. Mendengarkan apa yang diberitahu si cilik ini si ibu terus tertawa.

Biasanya orang naik penimbang itu untuk ketahui berat badannya. Tapi Alisa beritahu umurnya pula membuatkan ramai terhibur. Berikut adalah rakaman Alisa naik penimbang yang dimuat naik menerusi Instagram Hanis Zalikha baru-baru ini:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hanis Zalikha (@haniszalikha)


Perkongsian rakaman telatah Alisa naik penimbang ini telah meraih lebih 600 ribu tontonan dan 84 ribu likes. Rata-rata warganet terhibur dengan gelagat si cilik ini dan meninggalkan reaksi mereka mengenainya di ruangan komen seperti berikut:

“Anda suka orang tahu berat badan atau umur anda? Cute la Alisa”

Alisa Naik Penimbang 4

“Hahaha timbang umur”

Alisa Naik Penimbang 3

“Hahaha rupanya benda ni untuk tengok umur kita”

Alisa Naik Penimbang 2

“Orang tak de tanya dia je declare so cute”

Alisa Naik Penimbang 1

Sumber : HCL

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.malaysiatime.me/

Previous article“Kalau tak diikutkan, mer4juk pulak deme” – Photoshoot pasangan 40 tahun buat hati jurugambar terdetik, pentingnya rakam momen bersama insan tersayang
Next articleBukan sekejap tapi 15 tahun kumpul pengalaman, Achik akhirnya berani jual kek buatan sendiri… tak menang tangan balas mesej lepas viral di Twitter

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here