Home Petua Tips Gelagat kucing minta makanan buat ramai terhibur

[VIDEO] Gelagat kucing minta makanan buat ramai terhibur

82
0

Tak dinafikan, ramai yang suka membela kucing di rumah kerana kecomelan mereka ini. Namun ada kalanya, kucing sering melakukan perkara-perkara di luar jangkaan dan memeningkan kepala pemilik mereka.

Haiwan kesayangan seperti kucing ini sudah tentu menjadi pilihan ramai untuk dipelihara. Bukan sahaja sifatnya yang cukup manja dan sukakan perhatian, malah haiwan ini juga dapat membuatkan pemiliknya rasa gembira dengan kehadiran mereka.

Kucing juga akan memberi reaksi yang berbeza kepada pemilik, ketika mereka sedang lapar ataupun menginginkan sesutau, seperti kisah yang akan kami kongsikan ini.

Terbaru menerusi video tular yang dimuat naik menerusi akaun cikrose9, kelihatan seekor kucing yang berada berhampiran pemiliknya, dan merenung tajam lelaki tersebut.

Apa yang mencvri perhatian, kucing tersebut seakan mengusap kepala pemiliknya, dan seperti meminta sesuatu. Berdasarkan video, kucing tersebut difahamkan meminta makanan dari pemiliknya yang sedang berbaring.

Video:

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 425.3k tontonan, 27.5k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat kucing tersebut.

Komen netizen:

Sumber: tiktok cikrose9

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :www.sinarviral.kini.blog/

Previous articleSama2 reda & move on..” – Sertai majlis ilmu, aksi mesra Erra & Lisa dipuji
Next article[VIDEO] Ramai terhibur reaksi Almy Nadia bila anak meng4du kasut hilang

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here