Home Petua Tips Mimpi Nenek Tua Urut Perut, Doktor Kongsi Kisah Wanita Hil4ng Anak...

[VIDEO] Mimpi Nenek Tua Urut Perut, Doktor Kongsi Kisah Wanita Hil4ng Anak 6 Bulan Dalam Perut

79
0

Setiap pasangan yang sudah berkahwin pastinya menginginkan cahaya mata sebagai ‘penyeri’ dalam sesebuah rumah tangga. Malah, kehadiran cahaya mata juga akan menjadi penyambung keturunan mereka.

Namun, baru-baru ini seorang doktor dikenali sebagai Dr.Mrs.Dy menceritakan kisah seorang wanita kehilangan bayi dalam kandungan. Video tersebut dikongsikan olehnya di laman TikTok.

Sekadar gambar hiasan

Kisahnya bermula apabila seorang wanita datang ke klinik untuk melakukan pemeriksaan kandungan. Bagaimanapun, bay1 di dalam perut serta si ibu berada dalam keadaan sihat. Namun, pada keesokan harinya wanita tersebut datang kembali ke klinik untuk melakukan pemeriksaan lagi.

Apa yang mengejutkan, perutnya sudah kemp1s dan wanita itu sempat menceritakan bahawa dia ada bermimpi seorang nenek tua menghampirinya.

Hari ini ada pesakit yang petang semalam hamil 6 bulan tapi hari ini kandungan dah hilang dan tak ada tanda-tanda bersal1n.

Di dalam mimpi berkenaan nenek tua tersebut mengurut perut sambil meminta bay1 yang ada dalam kandungannya itu. Belum sempat memberikan jawapan, secara tiba-tiba wanita warga emas itu hilang bersama anak dalam perutnya. Walau bagaimanapun, si ibu dihantarkan kepada doktor pakar bagi mengesahkan kejadian yang dilalui olehnya.

Saya tanya dia, awak izinkan nenek itu ambil anak awak? Dia kata belum sempat jawab ya nenek tu dah hilang dengan anak saya.

Ujarnya lagi, kejadian ‘aneh’ seperti itu bukanlah kali pertama yang pernah dilalui olehnya. Lebih-lebih lagi apabila di kawasan pendalaman atau pesakit yang duduk di dalam hutan sudah pasti banyak perkara-perkara mist1k yang berlaku.

Betapa pentingnya amalan dan ibadah solat ketika kehamilan agar diri kita selamat daripada bhaya dan jangan kita tunjuk gambar perut kita di media sosial.

Video:

Video:

Video:

Sumber : dr.mrs.dy

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : klmenjeritvideo.dnq.news

Previous article“Dah Ready Ke…,” – Vida Tanya Dalam Debar, Muzik Video Baru Bakal Dilancarkan Petang Ini!
Next articleJawab D4kwaan H4mil, Uqasha Senrose: “Baju Yang Saya Pakai Tu Besar..”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here