Home Petua Tips Neelofa Terkejvt Bayi Tiba-Tiba Menendang Ketika Dengar PU Riz Bacakan Zikir

[VIDEO] Neelofa Terkejvt Bayi Tiba-Tiba Menendang Ketika Dengar PU Riz Bacakan Zikir

52
0

Selepas sekian lama berteka-teki, selebriti popular Neelofa akhirnya membuka mulut bahawa dia kini berada di fasa terkahir kehamilan.

Umum mengetahui, Neelofa dan suaminya, PU Riz sering membuat live di Instagram bagi berkongsi ilmu dan mempromosikan produk perniagaan mereka.

Baru-baru ini, IG Live pasangan itu menjadi perhatian dimana ketika itu PU Riz sedang membaca zikir-zikir namun wajah Neelofa tiba-tiba berubah dan segera mengusap lembut perutnya.

Video tersebut dikongsikan semula oleh seorang pengguna TikTok ainunumairah__. Tidak sampai hari dikongsikan, video tersebut mendapat lebih setengah juta tontonan.

Video:

Perkongsian video tersebut mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang tidak sabar untuk melihat cahaya mata pasangan itu, dan ketika artikel ini ditulis, ianya telah mendapat 895k tontonan, 75.5 k likes dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata mendoakan agar urusan bersalin Neelofa dipermudahkan dan berjalan lancar.

Komen netizen:

Terdahulu, Neelofa berkata dia kini dalam persediaan menyambut kelahiran bayi sulungnya bagaimanapun enggan mended4hkan jantina cahaya mata pertamanya bersama PU Riz itu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.sinarviral.kini.blog/

Previous article[VIDEO]Sheila Rusly hadi4hkan Sebu4h Kereta kepada suaminya sempen4 hari jadi
Next articlePercutian ke Mabul ‘diekori’ seorang pakcik… pemuda tak hirau tindakan ‘camp4k duit sedekah’ dipertikai, ada alasan sendiri!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here