[VIDEO] ‘Pesanan khidmat ayah’ lelaki ini untuk anak tercinta buat ramai terhibur

Seperti diketahui umum, baru-baru ini ramai yang sibuk hantar anak-anak masuk sekolah setelah sekian lama bercuti. Tidak kiralah sekolah kebangsaan ataupun tadika, memang pelbagai ragam serta drama berlaku termasuklah ibu bapa susulan kali pertama berpisah dengan murid-murid untuk mulakan sesi persekolahan masing-masing.

Para ibu bapa pula tidak dibenarkan untuk menghantar anak sampai ke kelas seperti dahulu, tetapi mereka perlu berpisah dengan anak-anak di pagar sekolah saja, dah selebihnya diuruskan oleh para guru. Susulan itu, banyak gelagat ibu bapa mencvri tumpuan di luar perkarangan sekolah seperti rakaman dikongsi oleh pengguna TikTok _ayinchai.

Berdasarkan video yang tular, kelihatan seorang bapa menghantar dua anak perempuannya ke sekolah. Sebaik melangkah menuju ke pintu masuk, dua kanak-kanak tersebut dipanggil semula oleh bapa mereka untuk dititipkan beberapa pesanan.

“Ayah pesan ni sebab anak ayah pernah kena bvli,” katanya menerusi video.

Video:

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 1.8 juta tontonan, 168.8k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan ‘pesanan’ dari lelaki tersebut kepada anak-anaknya.

Komen netizen:

Sumber: tiktok _ayinchai

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :www.sinarviral.kini.blog

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*