Home Petua Tips “Saya Pakai Baju Sepatutnya Kita Pakai Bila Hari Kita Nanti…” -Lelaki...

[VIDEO] “Saya Pakai Baju Sepatutnya Kita Pakai Bila Hari Kita Nanti…” -Lelaki Menyes4I & Minta Diberi Peluang Kedua

65
0

Setiap pasangan yang bercinta sudah pastinya menyimpan hasrat untuk menghalalkan perhubungan tersebut dan hidup bersama buat selama-lamanya. Namun, sudah menjadi ‘kebiasaan’ buat pasangan apabila diuji dengan pelbagai dugaan yang mendatang. Mahu tak mahu, mereka perlu kuat menempuhinya bersama.

: Tangkap layar video

Seperti perkongsian video seorang lelaki dikenali sebagai Am di laman TikTok, menceritakan dia telah melakukan kesilapan kepada teman wanitanya sendiri. Apa yang lebih menyedihkan, lelaki ini memakai baju yang sepatutnya dipakai semasa hari bahagianya ditemani sebuah patung yang mengenakan busana bagi pihak wanita.

Pasangan_Merajuk_Lelaki_Tak_Putus_Asa

Hai awak. Harini saya pakai baju yang sepatutnya kita pakai bila hari kita nanti. Tapi atas kesilapan saya semuanya dah berakhir. Masihkah ada peluang untuk saya perbaiki kesilapan saya dan menunaikan segala janji .

Maaf atas kesilapan yang saya buat. Terima kasih buat family dan kawan-kawan yang support saya untuk tak berputus asa. Doakan supaya dia cepat terbuka hati ya guys.

Mengulas lebih lanjut, lelaki ‘cekal’ ini menjelaskan dia akan memperbaiki segala kesilapan yang pernah dilakukan selama ini dan meminta maaf atas kesalahan yang pernah dilakukan.

Kejap lagi dah anniversary kita. Saya minta maaf atas kesilapan bodoh saya. Harap ada peluang untuk saya menghargai dan baiki sepenuhnya . Untuk korang yang ada partner, hargailah, jangan dah jadi macam aku baru nak terkial-kial menghargai :).

Pada masa yang sama, lelaki ini turut memberikan pesanan pendek kepada orang ramai supaya menghargai pasangan sendiri dengan sebaik mungkin.

Untuk korang yang tengok video ni, bosan tu sekejap je. Menyesal tu lama, selagi ada pasangan hargai sebaik mungkin.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen sempat memberikan kata-kata semangat buat lelaki ini supaya tidak berputus asa dan memberi ruang terlebih dahulu kepada pasangannya.

Sumber: Am

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : oBulan

Previous articleKeciI Hati Dikvtuk Tak Pakai Mustang, Pengasas Produk Tapi Naik Myvi Je – “InsyaAllah suatu hari…”
Next article[Vide0] Bekas PA ‘ready’ masuk meminang… Vida minta jumpa keluarga ikut adat – “InsyaAllah dia boleh h4mil lagi”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here