Home Petua Tips “Segak2 dan nampak kerl4s…” Neelofa & keluarga di majlis Athisha cvri...

[VIDEO] “Segak2 dan nampak kerl4s…” Neelofa & keluarga di majlis Athisha cvri tumpuan warg4net

60
0

Adik kepada usahawan dan selebriti popular, Neelofa yang dikenali sebagai Athisha Khan mendapat perhatian ramai sejak beberapa hari ini apabila sah bergelar isteri kepada jejaka pilihan hatinya pada Sabtu.

Youtuber dan personaliti media sosial ini dengan sekali lafaz menjadi isteri buat Wan Amirul Haiqal dan nampaknya majlis mereka yang diraikan keluarga turut mencvri tumpuan warganet.

Apatah lagi, gelagat comel Neelofa bersama suaminya, Haris Ismail atau turut dikenali sebagai PU Riz membuatkan ramai memuji keluarga bahagia itu di media sosial.


Dalam beberapa perkongsian yang tular, keluarga Neelofa membuatkan ada yang terkedu melihatkan majlis perkahwinan Athisha Khan yang mana dia juga mempunyai barisan peminat tersendiri.

Selain baju pasangan pengantin yang mendapat pujian memakai serba putih, ahli keluarga mereka juga tidak terkecuali mencvri tumpuan umum apabila rata-rata mereka sedondon mengenakan baju berwarna coklat cair.


Dalam pada itu, keluarga Neelofa di majlis Athisha Khan menerima ribuan tanda suka ramai di aplikasi TikTok dan di Instagram juga, mereka turut mendapat perhatian ramai.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : HCL

Previous articleKisah ‘rider’ wanita bawa anak OKU penglihatan hantar makanan buat netizen terharu
Next article10 BFF bergeg4s balik kampung, mahu iring sahabat y4tim pi4tu pulang ke negeri ab4di – “Kami dah janji susah senang sampai m44ti”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here