Home Petua Tips Sel4mba Lomp4t ‘Swimming Pool’ Dengan Kasut Tum1t Tinggi, Netizen Suruh Elfira...

[VIDEO] Sel4mba Lomp4t ‘Swimming Pool’ Dengan Kasut Tum1t Tinggi, Netizen Suruh Elfira Loy Sedia Had4p Kec4man – ‘Saya Dah Tu4 Tak Ku4sa Nak Kis4h’

76
0

Pelakon Elfira Loy mencvri perhatian ramai selepas membuat aksi merbahaya ketika sedang s4rat mengandung. Berdasarkan hantaran di Instagram (IG), Elfira selamba melompat di kolam renang dengan berkasut tumit tinggi.

Seri4u tengok

Video yang dikongsikan itu menerima pelbagai reaksi dari pengguna media sosial. Rata-ratanya menganggap aksi yang dilakukan Elfira, 28, itu ngeri kerana boleh mengundang kecel4kaan kepada dirinya dan bayi dalam kandungan.

Antara rakan selebriti yang meninggalkan komen adalah Mira Filzah, Ajak Shiro, Betty Rahmad, Elizad Sharifuddin, Rita Nadira, Dayah Bakar dan Neeta Manis.

Namun, ada juga memuji keberanian dan kesungguhan pemilik nama Nurul Elfira Loy Ahmad Sabri demi mendapatkan hasil gambar dan video yang menarik.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @elfiraloy


Dalam pada itu, pelakon drama Bila Cupid Jatuh Cinta mendedahkan dia sudah lama teringin untuk lompat di lokasi tersebut namun tidak mencadangkan kepada individu yang sedang hamil.

Disuruh bersedia untuk terima kecaman, kakak kepada Ezlisa Loy dan Ahmad Ezzrin Loy berkata dia tidak peduli kerana itu adalah sikap semulajadi untuk segelintir manusia.

Sekadar info, Elfira telah mendirikan rumah tangga bersama Faris Khairol Anwar pada 1 Januari 2019 dan dikurniakan seorang anak lelaki bernama Muhamad Rayyan Khalaf yang kini berusia dua tahun.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : Oh Bulan

Previous articleGaun kahwin ‘Cameron Highlands bergerak’ bukan inspirasi ‘baju pokok’ Aina Abdul, idea ibu pengantin lebih sedekad lalu!
Next articleSharnaaz Ahmad Diusik Kembali Bersama Shila Amzah?”Saya Tak Akan Kata Tak, Tak Kata Ya, Serah Pada …”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here