[VIDEO] Setianya ‘Cinta’, Tak Lalu Makan & Minum Kerana Terlalu Rindukan Tuan

Walaupun kucing ini seekor haiwan yang tidak boleh berkata2 dan meluahkan emosi mereka tetapi kucing ini merupakan makhluk yang sangat setia. Jika seekor kucing itu sudah menyayangi seseorang itu, percaya la dia akan menyukai dan setia pada orang itu sahaja.

Terkini, perkongsian beberapa buah video meruntun jiwa pada sesiapa yang menontonnya kerana perkongsian tersebut adalah mengenai seekor kucing yang sangat setia kepada tuannya yang diberi nama Cinta. Sejak pemergian tuannya itu untuk sambung belajar, cinta dilihat murung.

Bukan sahaja murung dan sedih, tetapi cinta juga dikatakan tidak lalu makan dan minum kerana terlalu rindukan tuannnya itu.

Menurut Puan Azna Nordin, cinta dikatakan sangat merindukan anak perempuannya yang menjadi tuan kepada cinta.

Video:

Sejak tuannya itu menyambung pelajaran ke kedah, cinta hanya baring di kerusi tuannya itu dengan perasaan gundah gulana.

Walaupun dipujuk berkali2 tetapi tetap juga cinta tidak mahu makan, sampaikan Puan Azna meletakkan makanan dan minuman di dalam bilik anak perempuannya itu baru disentuh makanan tersebut.

Video:

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang turut sedih melihat keadaan cinta yang menunjukkan wajahnya yang sangat sedih seolah2 hilang harapan hidup sejak tuannya tiada.

Selain itu ada juga yang beri cadangan supaya buat video call dengan tuannya itu untuk melepas rindu. Macam lawak pulak kan kucing bervideo call sebab rindu dengan tuannya.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : SV

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*