Home Petua Tips Singgah Hanya Untuk Bergambar Di Stesen Minyak Viral, P0lis Terp4ksa Minta...

[VIDEO] Singgah Hanya Untuk Bergambar Di Stesen Minyak Viral, P0lis Terp4ksa Minta Orang Ramai Bersurai

64
0

Orang Malaysia ini p4ntang tular sikit, mesti s3rbu! Itu yang berlaku terhadap sebuah stesen minyak yang terletak di Genting Highlands, Pahang yang sering dikunjungi oleh orang ramai semata-mata untuk bergambar!

‘Menyus4hkan orang nak isi minyak’

Baru-baru ini, stesen minyak tersebut menjadi tular kerana pencahayaannya yang cantik dan berkabus pada waktu malam, menyebabkan ramai yang berkunjung ke stesen itu hanya untuk bergambar atau merakam video untuk dijadikan kandungan di media sosial. Sejak tular, hampir setiap hari kawasan itu dipenuhi orang ramai.

Namun, menerusi satu perkongsian milik pengguna AmmaRawr di laman Tiktok, lokasi tersebut kini terlalu ses4k sehingga unit peronda polis terp4ksa meminta orang ramai untuk bersurai daripada memenuhi kawasan itu.

Video:

Menjengah ke ruangan komen, ada yang mend4kwa pihak polis dihubungi setelah kehadiran ramai pengunjung sehingga mengganggu para pelanggan yang sememangnya ingin mengisi minyak di stesen tersebut.

Ramai juga yang bersetuju dengan tindakan tersebut dan beranggapan bahawa tempat larangan menggunakan telefon bimbit seperti di stesen minyak tidak sepatutnya dijadikan ‘port’ bergambar.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.sinarviral.kini.blog/

Previous article“Muka cina” – [Vide0] Netizen Suka Tengok Lelaki Melayu Ini Fasih Cakap Bahasa Tamil
Next articleBuat Kenduri Punya ‘Besar’ Sampai H4lang Lalu4n Jir4n Nak Masuk Rumah…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here