Home Petua Tips Wajah Daiyan Trisha Disamakan Dengan BCL, Daiyan Ditvduh “Buat H1dung”

Wajah Daiyan Trisha Disamakan Dengan BCL, Daiyan Ditvduh “Buat H1dung”

72
0

Siapa tidak mengenali wajah cantik penyanyi dan pelakon muda Daiyan Trisha yang semakin meningkat dalam industri tanah air.

Pelantun kepada lagu Penat ini turut sering disamakan dengan artis terkenal Indonesia iaitu Bunga Citra Lestari atau lebih dikenali sebagai BCL.

Sebelum ini pernah tul4r kisah yang tidak enak mengenai Daiyan dimana beliau dituduh melakukan pembed4han pl4stik terhadap hidung nya apabila ada yang membandingkan wajh nya yang dulu dan sekarang.

Namun Daiyan tidak memberikan jawapan mengenai spekulasi tersebut. Sebalik nya mengatakan apa yang dilakukan terhadap dirinya adalah hak nya.

Menerusi entri terbaru nya di laman twitter, Daiyan memuat naik beberapa keping gambar swafoto nya. Namun isu sama masih berulang dimana Daiyan dikatakan kelihatan semakin mirip dengan BCL selepas melakukan oper4si mem4ncungkan hidungnya.

Sumber: Twitter Daiyan Trisha

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.motifviral.dnqj.my/

Previous article“Akhirnya, Setahun Kemudian…” – Elizabeth Tan Sambut Majlis Resepsi Perkahwinan Bersama Suami, Cantiknya!
Next articleAnak sulung beli kereta pertama… bapa bangga sanggup ‘lari’ kejap dari tempat kerja, siap buat kejvtan di showroom – “Lama ayah men4ngis…”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here