Home Petua Tips ‘K0rban C0v 19 Yang Ke 41 Kali Ini Warga Pendidik’ Pensyarah UNIMAS...

‘K0rban C0v 19 Yang Ke 41 Kali Ini Warga Pendidik’ Pensyarah UNIMAS Pergi Selamanya Buat Rakan Serta Ank Ank Didik Terkejvt

4923
0

Pemergian seorang pensyarah Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS) yang meningg4l dunia akibat wbak C0v-19 mengundang sebak rakan setugas dan para pelajar Allahyarham.

Menerusi laman Faceb0ok, pihak pengurusan UNIMAS mengucapkan takziah buat keluarga mngsa iaitu arwh Iran Amri Musoddiq dan mendoakan agar roh Allahyarham dicucuri rahmat.

Salam takziah..

 

“Arwh berasal dari Dumai, Riau Indonesia meninggalkan seorang balu dan tiga orang anak. Beliau merupakan pensyarah Muzik yang telah berkhidmat selama 6 tahun di UNIMAS,” tulis posting tersebut.

Lebih mesra dipanggil Pak Iran, Allahyarham mempunyai bakat dalam seni gubahan muzik dan lagu malah disenangi orang ramai dengan perwatakan mesra serta tutur kata yang lembut.

‘Timeline’ Facebook milik Allahyarham yang berusia 40 tahun itu turut dipenuhi posting daripada kenalannya yang membuat dedikasi sayu atas pemergian tersebut.

Moga abang tenang di sana

Terkejut sangat sangat

Terima kasih atas tunjuk ajar

 

Semoga arwah ditempatkan dalam kalangan orang orang yang beriman In shaa Allah.Semoga husnul khotimah,dan keluarga di berikan kesabaran aamiiiin…Alfatihah(Dibaca)…

Terdahulu, Allahyarham yang berasal dari Riau, Indonesia menjadi k0rban ke-41 (kes ke-1275) dirawat di Hospital Umum Sarawak pada 20 Mac sebelum disahkan meningg4l dunia semalam jam 1.38 pagi.

Apa kata anda? Dah baca sila share dan komen yang baik baik ya. Terima kasih

Sumber: OMM

Previous articleCara Memohon Internet Percuma Yang Diumumkan Kerajaan Selama Tempoh PKP
Next articleAlhamdulillah Ada Yang Sembuh,108 Discaj Hari Ini,142 P0sitif Cov 19

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here